Росіяни будуть відстоювати право роботи в Іллічівському порту

Вівторок, 21 липня 2009, 15:07

Російська "Національна контейнерна компанія" (НКК) просить прем'єр-міністра України Юлію Тимошенко взяти під контроль виконання керівництвом Іллічівського морського торгового порту (ІМТП) договору, що передбачає реалізацію інвестиційного проекту на загальну суму 500 млн. доларів по створенню сучасного контейнерного терміналу на причалах порту.

Про на прес-конференції у Києві заявила президент НКК Олена Ашуркова, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

"Ми вважаємо, що дії керівників ІМТП і, перш за все, його директора Скворцова суперечать інтересам України, що негативно позначаються на її інвестиційній привабливості, а зупинка терміналу тягне за собою фінансові втрати для держбюджету через зниження вантажообігу, а отже - обсягу податкових надходжень і митних зборів", - йдеться у зверненні компанії, озвученій на прес-конференеціі.

Компанія заявляє, що інвестиційний договір з ІМТП вона уклала в 2005 році, і на його підставі реалізує інвестиційний проект.

Реклама:

Передбачалося, що українська сторона передає їй в користування чотири причали, а компанія - інвестує в реконструкцію і розвиток причалів 500 млн. доларів.

У процесі реалізації інвестиційної програми, у 2008 році порт повинен був передати компанії ще два причали, однак, за словами Ашуркової, керівництво ІМТП втягнуло компанію разом із створеним нею дочірнім підприємством "Укртрансконтейнер" (УТК) в судову тяжбу, внаслідок чого робота терміналу була зупинена, а "протиправні дії керівників порту стосовно УТК тривають і понині".

Також Ашуркова повідомила, що 26 червня 2009 року Одеський апеляційний господарський суд постановив визнати договір про спільну діяльність таким, що втратив силу.

З 28 червня робота на причалах НКК в Іллічівську повністю зупинена на виконання постанови суду.

При цьому власники вантажів, що знаходяться на терміналі, несуть серйозні збитки. Так, згідно із заявою НКК, незважаючи на те, що суд офіційно відмовив в арешті інформаційних систем УТК, зваживши на їх особливу важливість у забезпеченні роботи всього технологічного комплексу терміналу, 15 липня представники порту зламали і фактично захопили інформаційно-технологічний центр УТК.

На думку Ашуркової, дії щодо дискредитації приватних іноземних інвесторів і витіснення їх із спільних підприємств, що працюють у ряді українських портів, останнім часом набувають характер спланованої кампанії.

У цьому зв'язку НКК просить голову українського уряду захистити права компанії як іноземного інвестора.

ООО "Національна контейнерна компанія" є найбільшим у Росії оператором та одним з найбільших в Європі операторів контейнерних терміналів.

Заснована в 2002 році. Власниками компанії в рівних частках є група First Quantum і Транспортна трупа FESCO. Її вантажообіг в 2008 році перевищив 1,7 млн. TEU.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!