АТ "Хмельницькгаз"

Споживачі газу Хмельниччини вже уклали 82% актів балансового розмежування
Віднедавна послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж стали ринковими і проводяться лише на підставі укладених договорів. Тож згідно чинного законодавства, за стан газової системи будинків відповідають їх власники або балансоутримувачі.
Майже чверть споживачів газу Хмельниччини спілкуються з газовою компанією дистанційно, через Особистий кабінет
Більше трьох років для клієнтів АТ "Хмельницькгаз" функціонує онлайн-сервіс Особистий кабінет. За цей час біля 95 тис. подолян уже  переконались у мобільності та доступності Особистого кабінету, тому усі газові питання вирішують віддалено, не відвідуючи газові компанії та не стоячи у чергах. Лише за 2018 рік кількість користувачів Особистого кабінету зросла на третину, а з початку року перевагу сервісу віддали ще 3,5 тисячі клієнтів.