«Дефіцит грошових ресурсів піде на користь, бо підштовхне банки до зваженої кредитної політики», - до такого висновку прийшли учасники круглого столу «Чи перегріта банківська система України?», який організувала Комунікаційна група ESG
10 червня 2008 р. у дискусії за круглим столом взяли участь заступник голови НБУ О.Савченко, голова Ради НБУ П.Порошенко, голова Асоціації українських банків О.Сугоняко, представники провідних українських банків, експерти.
Українська компанія отримала спеціальний приз Комунікаційної групи ESG за корпоративний фільм на Фестивалі реклами
Комунікаційна група ESG вручила спеціальний приз на Київському міжнародному фестивалі реклами у номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент» компанії «Метінвест Холдинг» (Донецьк, Україна).
Комунікаційна група ESG вручить спеціальний приз на Київському фестивалі реклами
9-й Київський міжнародний фестиваль реклами розпочав роботу, його журі вже визначили переможців, але їхні імена рекламний світ дізнається на офіційній церемонії 30 травня. Комунікаційна група ESG, що стала співорганізатором конкурсу корпоративного відео, започаткувала власну номінацію - «Корпоративний фільм, як інструмент управління репутацією».
Круглый стол на тему: «Перегрета ли банковская система в Украине?». Пресс-анонс.
Нынешняя финансовая ситуация в стране вызывает опасения у многих банкиров и экспертов, которые начинают поговаривать о кризисе в банковской системе. По их мнению, снижение официального курса НБУ, в свою очередь, может серьезно повлиять на курс доллара на межбанковском и наличном рынке. В тоже время дефицит ресурсов вынуждает банки существенно менять свою кредитную политику, повышая ставки на свои услуги.
Как маркетинг превращается в искусство. Правила корпоративного кинематографа
28 мая 2008 года в 16:15, в рамках Киевского международного фестиваля рекламы, главный режиссер Коммуникационной группы ESG Ольга Рябчун и руководитель отдела маркетинга Елена Сидоренко приглашают Вас принять участие в дискуссии о том, как маркетинг превращается в искусство.
Инструмент управления репутацией - корпоративный фильм.
Коммуникационная группа «ESG» в этом году выступила партнером Конкурса «Корпоративный фильм», который проводится в рамках «Киевского Международного Фестиваля Рекламы».
Кроме того, Коммуникационная группа «ESG» учредила премию в отдельной номинации «Корпоративный фильм как эффективный репутационный инструмент».
Новий відеоресурс ділового життя України – ближче, ніж ТБ, цікавіше, ніж газета
У лютому 2008 року заявив про своє існування новий Інтернет-ресурс «Український бізнес ресурс» (www.ubr.ua). Новий - не тому, що з'явилася нова назва в безмежній кількості сайтів, порталів, пошуковиків. Новий - за форматом задоволення інформаційних потреб ділових аудиторій і самих ньюзмейкерів.