Українська компанія отримала спеціальний приз Комунікаційної групи ESG за корпоративний фільм на Фестивалі реклами

Понеділок, 2 червня 2008 —
Комунікаційна група ESG вручила спеціальний приз на Київському міжнародному фестивалі реклами у номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент» компанії «Метінвест Холдинг» (Донецьк, Україна).
Цього року Комунікаційна група ESG стала співорганізатором конкурсу корпоративного відео на 9-му Київському міжнародному фестивалі реклами, що завершився днями у столиці. Під час фінальної церемонії Фестивалю були оголошені переможці у його чотирнадцяти конкурсах, визначений володар Гран-Прі КМФР, а також вручені спеціальні призи. Однією з таких нагород стала відзнака від Комунікаційної групи ESG у вигляді металевої офісної краватки — за кращий «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент». У цьому році на КМФР зареєструвалась рекордна кількість учасників — п‘ятсот агентств з п‘ятнадцяти країн світу, які представили на конкурси більше 2 тисяч робіт. Найбільше їх поступило з України – 1046, Росії – 698, Естонії – 71 та Білорусі – 66. Конкурсна програма охоплювала усі сфери рекламного ринку: від «Телевізійної реклами і реклами у кінотеатрах» до «BTL&DM-проектів», від «Графічної реклами» до «OUTDOOR&INDOOR дизайну». Кількість робіт у деяких конкурсах, як то, наприклад, «Інтерактивної (он-лайн) реклами» сягала двох сотень. У дебютному ж конкурсі «Корпоративного відео» журі оцінювало близько сорока робіт у двох номінаціях: корпоративне кіно і телевізійні промо-ролики. «Було багато робіт справді хорошого рівня, – розповідає член журі конкурсу, головний режисер Комунікаційної групи ESG Ольга Рябчун, – але найяскравіші роботи викликали однозначні позитивні відгуки і однозначно хороші оцінки. Тому найкращі були обрані одноголосно». Кращою роботою конкурсу, що отримала Гран-Прі, був визнаний корпоративний фільм компанії «Delta Sport corporate» (виробник – Doktor Production, Сербія). За словами Ольги Рябчун фільм підкорив членів журі бездоганністю технічного виконання – якістю зйомки, 3D-графіки та «цікавою ідеєю, що була втілена сильними образними художніми засобами». «Золото» конкурсу отримав фільм донецького промислового холдингу «Метінвест». «Срібло» дісталось рекламному агентству Provid з Києва. Крім офіційних відзнак цього конкурсу Комунікаційна група ESG запровадила власну номінацію – «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент». Незвичність нагороди полягала в тому, що компанія вирішила віддати її не виробнику, а замовнику фільму. Лауреатом нагороди стала компанія, чий фільм вже був заслужено оцінений журі конкурсу - «Метінвест Холдинг». «Це був не просто корпоративний фільм, це було велике кіно, що дуже художньо і естетично подавало міць та масштаби такої не зовсім естетичної теми як металургійній бізнес», — пояснює вибір Комунікаційна група ESG Ольга Рябчун. Крім пам’ятної відзнаки від Комунікаційної групи ESG компанія-переможець також отримала запрошення у студію ток-шоу «Український вимір» на Першому національному каналі. «Були роботи різного рівня і слабкі, і хороші, але найголовніше – перспективи в цьому напрямку. Вже зараз вимальовується велике майбутнє українського корпоративного кінематографу», – резюмує Ольга Рябчун свої враження від Фестивалю.
Реклама: