Майже 10,5 тис. клієнтів АТ "Дніпрогаз" користуються чат-ботом 7104ua у месенджері Viber

Четвер, 2 квітня 2020 —
Вже близько 10,5 тис. клієнтів АТ "Дніпрогаз" долучилися до швидкого та легкого у використанні чат-боту 7104ua у месенджері Viber.
Реєстрація у чат-боті 7104ua дозволяє швидко передавати показання лічильника і сплачувати за газ та його доставку онлайн. Підписавшись на паблік-аккаунт, можна отримати доступ до даних особового рахунку, слідкувати за поточним станом розрахунків, переглядати історію оплат і показань лічильників (за наявності). "Мешканці Дніпра та Дніпровського району продовжують досить активно долучатись до користування дистанційними газовими сервісами. Чат-бот у Viber дозволяє істотно оптимізувати процес обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. Для того щоб приєднатися до спільноти 7104ua у Viber, необхідно відсканувати  QR-код, підписатися та скористатися зручним контекстним меню. Для подальшої реєстрації необхідно зазначити номер особового рахунку та суму останнього платежу або серійний номер лічильника (за його наявності). Суттєвою перевагою даного сервісу є можливість приєднання до 5 особових рахунків на одному мобільному пристрої. З квітня чат-бот 7104ua у Viber приймає показання лічильників з фото. Після ручного введення показників лічильника в чат-бот споживачеві пропонується додати й фото самого лічильника. Знімок лічильника можна додати з галереї телефону. Таким чином, споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром у Viber також з’явиться функція розпізнавання показань по фото. Нагадуємо, що АТ "Дніпрогаз" має широкий спектр зручних сервісів для споживачів газу: "особистий кабінет" на сайті 104.ua, мобільні додатки 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone. Окрім цього, фахівці компанії надають консультації клієнтам за номерами Контакт-центру: (056) 78-78-104 та (067) 62-63-104.
Реклама: