"Житомиргаз" відкрив два нових центри обслуговування клієнтів

П'ятниця, 27 грудня 2019 —
Напередодні Нового року АТ "Житомиргаз" відкрило дві "точки контакту" із споживачами. Відтепер Центри обслуговування працюють  Черняхові та Ружині. Близько 15 тисяч  споживачів природного  газу двох районів отримуватимуть весь спектр послуг газових компаній у новому сучасному центрі.
Обслуговування у форматі "відкритий простір" з привітними фахівцями – ось що отримають споживачі, завітавши до нового центру обслуговування.


Менеджери ЦОК  надають повний перелік послуг компанії, від простих – як-то інформація по особовому рахунку та надання споживачеві необхідних довідок, до таких складних як оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.

У центрах створені комфортні умови для клієнтів – просторе приміщення, життєрадісний і теплий оранжево-білий інтер’єр, зручна зона очікування, доступ до wi-fi, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами.

Зокрема на сенсорному моніторі "тонкий клієнт"  можна зареєструватися в Особистому кабінеті. Перші клієнти, що отримали консультації також зареєструвалися в Особистостому кабінеті та отримали подаруночки від компанії .

В залі встановлені комфортні дивани, кулер з водою, для клієнтів з дітьми є розмальовки та пазли.

Голова правління АТ "Житомиргаз" Валентин Ющенко зауважує, що пріоритетний напрямок у діяльності компанії – це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного  зв’язку між фахівцями "Житомиргазу" та споживачами газу. "Незважаючи на економічні та фінансові труднощі, компанія "Житомиргаз" рухається в ногу з часом", – наголошує він.

Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він може зателефонувати до контакт-центру за номерами (0412) 55-80-04 або (067) 33-38-104.

powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!