Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів

П'ятниця, 2 серпня 2019 —
Впродовж січня-липня 2019 року клієнти "Чернігівгазу" звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.
Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%. З липня 2016 року "Чернігівгаз" розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом "відкритого простору". Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії. Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах "Чернігівгазу" збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці. "Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував начальник Управління клієнтського сервісу "Чернігівгазу" Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування". Найближчим часом АТ "Чернігівгаз" планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах "Чернігівгазу" до кінця року запустити пілотний проект "Мобільний ЦОК", який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії. Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів "Чернігівгазу" більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile  для Android та  104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
Реклама: