Російський літак мав успіх на "Ле Бурже" завдяки європейській збірці?

Субота, 20 червня 2009, 17:56

Причиною феноменального успіху російського літака Sukhoi Superjet-100 на авіасалоні Le Bourget-2009, під час якого були підписані контракти на постачання 123 машин, є той факт, що літак на 80% - європейський.

Про це заявили експерти Центру досліджень армії, конверсії і роззброєння Валентин Бадрак і Сергій Згурець у статті для тижневика "Дзеркало тижня".

"Машина на 80% європейська. Тільки французька участь у ній складає майже в 1,5 рази більше російської - 33% (включаючи двигун від Snecma і авіоніку від Thales). А ті ж італійці в особі Finmeccanika's Alenia Aeronavtika володіють 51-процентним пакетом Superjet International", - констатували експерти.

При цьому, на думку Бадрака і Згурця, Sukhoi Superjet-100 спроектований виключно для використання в Європі, оскільки його технічні особливості роблять можливою посадку виключно на якісні аеродроми.

Реклама:

"З технічної точки зору новий повітряний красень має двигуни на висоті півметра від поверхні землі, що робить його використання на неєвропейських аеродромах далеко не безпечним. Що стосується російської глибинки, то і самі випробувачі погоджуються: не для таких струсів створюється повітряна машина", - відзначили експерти. 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!