Українські експортери на ринку Японії заробляють втричі більше

Середа, 10 січня 2018 —
Ціни на продукти харчування в роздрібний торгівлі на японському ринку вище в два-три рази ніж в Україні. А 60% харчових продуктів, що вживають там, є імпортованими.
Про це заявив консультант з експорту, партнер-засновник компанії Consulting Integrated Юрій Луценко. Повідомляє видання LandLord.
За його словами, японський ринок дуже специфічний та непростий, але є вигідним для українського агробізнесу. Недарма, 2017 рік став "Роком Японії в Україні", на меті якого — стале збільшення обсягів експорту української аграрної та харчової продукції на  ринок Японії.   "Японія — це третя економіка в світі. Понад 60% харчової продукції, що вживають японці, є імпортованою. Тобто ринок відкритий для імпорту, у тому ж числі й для України. Ті продукти, які ми зацікавлені постачати до ринку, роздрібна ціна на них там вище в два-три рази, а ніж в Україні. Ті українські аграрні бізнесмени, які туди зайшли вже не вийдуть з ринку", — каже фахівець з експорту. На рівні урядів минулого року розпочата процедура в отриманні дозволу на поставки до Японії українських молочних продуктів.  "На рівні урядів, домовились про експорт української молочної продукції до Японії. Наразі, наскільки ми розуміємо, розпочався процес узгодження необхідних актів, фітосанітарних та санітарних вимог, сертифікації та інше. Це є добрим прогресом", — заявив Юрій Луценко. За даними мінагрополітики, 11 місяців 2017 року аграрний та харчовий експорт до Японії склав $ 80,231 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього – $ 58,9 млн, зернові злаки – $ 18,9 млн, молоко згущене – $ 0,9 млн, продукти переробки овочів та плодів – $ 0,5 млн. Аграрний імпорт з Японії відносно малий та склав всього $ 2,9 млн за цей період. В основному Україна купує: ефірні масла – $ 1,7 млн. Для виходу українських експортерів на японський ринок, в нагоді стане їх участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування "Foodex  Japan", яка відбудеться в Токіо з 6 по 9 березня 2018 року. "Має бути бажання, впевненість, стратегічна зацікавленість з боку українських експортерів. При зацікавленості українського бізнесу, буде забезпечена й державна підтримка. А при української державної підтримки, буде забезпечена підтримка з боку й японського уряду. Саме це сприятиме збільшенню експорту українських аграрних та харчових товарів до Японії", — зауважив експерт Одним з успіхів в збільшенні двосторонньої торгівлі України та Японії, відбулось спрощення візового режиму для українців. Зокрема, тепер візи дають строком на 5 років, а бізнесменам полегшили процедуру в отриманні віз. Це, думку консультанта з експорту Юрія Луценко, буде на руку українським експортерам, бо, при налагодженні бізнес-стосунків, в Японії дуже люблять особисті зустрічі "Для японського бізнесу дуже важливо бути у контакті зі своїми контрагентами та мати з ними  особисте спілкування. Скайп, телефонні розмови, листи по інтернету та презентації — лише допомагають підготувати підґрунтя для особистої зустрічі представників бізнесу двох країн. Де японській бізнесмен приймає рішення про потенціальність подальшої роботи з контрагентом. Для українських компаній, які збираються на цій ринок, є критичним  організація зустрічей. Завдяки спрощеному режиму віз, ця зустріч має більше шансів відбутися", — додав експерт.
Реклама: