АФП просить Держфінпослуг розібратись із законністю розповсюдження в Україні реклами фінансової піраміди «МММ – 2011»

Середа, 21 вересня 2011 —
Асоціація «Фондове Партнерство», направила звернення до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України щодо змін до деяких законів України щодо реклами у сфері фінансових послуг. Підставою для такого звернення стало розповсюдження в місті Києві інформації про фінансову піраміду «МММ – 2011 в Україні».
Асоціація «Фондове Партнерство», направила звернення до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України щодо змін до деяких законів України щодо реклами у сфері фінансових послуг. Підставою для такого звернення стало розповсюдження в місті Києві інформації про фінансову піраміду «МММ – 2011 в Україні». Популяризація подібних шахрайських фінансових пірамід в Україні може мати наслідком відтік фінансових ресурсів громадян з ринку законних та надійних фінансових інструментів та підірвати довіру громадян до інвестування в цілому. Масове залучення українських громадян до таких сумнівних псевдо фінансових схем може призвести до соціального вибуху, адже під час фінансової кризи чисельність громадян, які потрапляють під їх вплив, може за короткий проміжок часу зростати в геометричній прогресії. У зверненні, зокрема, зазначається, що численні випадки розміщення на засобах зовнішньої реклами (на так званих білбордах) рекламної інформації провокаційного змісту з метою залучення громадян України до участі у проекті «МММ – 2011 в Україні», фактично є замаскованою рекламою чергової фінансової піраміди. Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг в Україні» від 12.07.2001р. також не містить прямих норм, які б забороняли чи обмежували вільне розповсюдження подібної інформації. З метою недопущення поширення в Україні подібної інформації, Асоціація пропонує доповнити проект Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо реклами у сфері фінансових послуг» нормою, яка передбачає: - заборону в рекламі вказувати адреси веб-сайтів, які містять інформацію щодо надання послуг, пов’язаних з залученням коштів населення, без дотримання вимог щодо змісту реклами, передбачені ч. 3 ст. 241 вказаного законопроекту; - заборону в рекламі послуг, пов’язаних із залученням коштів населення, використовувати посилання на адреси веб-сайтів, крім веб-сайтів з домену UA. Доповнення проекту Закону вищевказаними нормами, сприятиме недопущенню подібних випадків поширення замаскованої реклами фінансових послуг в Україні.
Реклама: