СЕБ Банк збільшив кількість клієнтів МСБ

Четвер, 8 жовтня 2009 —
У третьому кварталі 2009 року відділеннями банку показано вражаючу динаміку з залучення нових клієнтів сегменту «Малий та середній бізнес». Всього у третьому кварталі 2009 року залучено близько 2000 клієнтів нових бізнес-клієнтів, що становить майже 10% від загальної кількості клієнтів сегменту «Малий та середній бізнес», які зараз обслуговуються у банку.
У третьому кварталі 2009 року відділеннями банку показано вражаючу динаміку з залучення нових клієнтів сегменту «Малий та середній бізнес». Всього у третьому кварталі 2009 року залучено близько 2000 клієнтів нових бізнес-клієнтів, що становить майже 10% від загальної кількості клієнтів сегменту «Малий та середній бізнес», які зараз обслуговуються у банку. Цей результат забезпечений командною роботою всіх відділень банку, довірою клієнтів до банку та високими стандартами якості обслуговування. «Впевнений, що переконливих успіхів відділенням СЕБ Банку вдалося досягти за рахунок кількох чинників, серед них: системна та віддана праця, ефективна підтримка відносин з клієнтами – існуючими та потенційними та прагнення до подальшого вдосконалення. Дуже важливим є той факт, що навіть за нестабільних часів нам вдається підтримувати добру репутацію, тож існуючі клієнти рекомендують наш банк своїм знайомим та партнерам, – підкреслив Віталій Воротніков, Заступник Голови Правління СЕБ Банку. – За оцінками наших клієнтів СЕБ Банк має добрі позиції у розрахунково-касовому обслуговуванні, тож, думаю, нам варто прагнути подальшого закріплення та посилення цього напрямку».
Реклама: