В Терра Банку почав працювати Call-центр

Понеділок, 29 грудня 2008 —
Для підвищення якості обслуговування клієнтів ЗАТ «Терра Банк» (раніше ЗАТ «Інвест-Кредит Банк») запровадив інформаційну службу підтримки – Call-центр.
Подзвонивши по телефону гарячої лінії 8 800 507 8080, клієнти Банку оперативно отримають професійну консультацію з приводу тих або інших роздрібних і корпоративних продуктів, послуг Банку, його нових акційних пропозицій та тарифів, зможуть уточнити адреси найближчих відділень, а також режими їх роботи. Єдина інформаційно-довідкова служба Терра Банку покликана спростити та оптимізувати процес отримання інформації, що цікавить клієнтів. Серед переваг Call-центру – оперативність, доступність, простота, а також індивідуальний підхід до абонента, який дозволяє дати більш кваліфіковані відповіді, максимально персоналізовані для кожного клієнта. Всі дзвінки в Call-центр Терра Банку зі стаціонарних телефонів на території України безкоштовні. Впровадження Call-центру обумовлене розширенням регіональної мережі Банку, активним розвитком роздрібного напрямку бізнесу і підвищенням стандартів обслуговування клієнтів. Довідка: ЗАТ «Терра Банк» (Київ) є правонаступником всіх прав і обов'язків ЗАТ «Інвест-Кредит Банк» (Кривий Ріг). Банк представлений 22-ма структурними підрозділами в Києві, Дніпропетровську, Одесі, Херсоні, Львові, Чернівцях, Івано-Франківську, Кривому Розі та Павлограді. За підсумками 11-ти місяців 2008 р. активи Банку складають 670,8 млн. грн., зобов'язання – 620,4 млн. грн. Регулятивний капітал Банку складає 64,5 млн. грн. www.terrabank.com.ua
Реклама: