Терра Банк провів тренінг для співробітників з ефективності продажу банківських продуктів

Вівторок, 23 вересня 2008 —
З 19 по 21 вересня ЗАТ «Терра Банк» (раніше ЗАТ «Інвест-Кредит Банк») організувало для співробітників тренінг «Технологія ефективності продажу банківських продуктів». У заході взяли участь директори регіональних дирекцій, начальники управлінь та відділів, які пов'язані із продажем банківських послуг.
Нагадаємо, з початку року Терра Банк успішно реалізує нову стратегію розвитку, яка включає ребрендинг, суттєвий розвиток регіональної мережі, а також розширення та удосконалення спектру банківських послуг і продуктів. Ключову роль в ній відіграють побудова ефективної внутрішньої структури організації, корпоративної культури та комплексного підходу до корпоративного навчання банківських службовців. Так, постійне навчання співробітників результативному продажу банківських послуг та продуктів формують лояльну клієнтську базу як фізичних, так і юридичних осіб, забезпечують результативність комунікацій на всіх рівнях взаємодії з клієнтом, підвищують прибуток і стабільність діяльності фінансової установи. Також, володіння сучасними знаннями та навичками залучення і утримання клієнтів дає значну перевагу на ринку. Довідка: ЗАТ «Терра Банк» (Київ) є правонаступником всіх прав і обов'язків ЗАТ «Інвест-Кредит Банк» (Кривий Ріг). Банк представлений 19-ма структурними підрозділами в Києві, Дніпропетровську, Одесі, Херсоні, Львові, Чернівцях, Івано-Франківську, Кривому Розі та Павлограді. За підсумками 8-ми місяців 2008 р. чисті активи Банку склали 575,6 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 458,3 млн. грн. www.terrabank.com.ua
Реклама: