В 2008 році ЗАТ "Житомирські ласощі" планує збільшити виробництво на 20% до 60 тис. тонн

Четвер, 3 липня 2008 —
ЗАТ «Житомирські ласощі» – один з найбільших виробників кондитерської продукції в Україні впевнено нарощує обсяги виробництва.
«У 2008 році ми плануємо збільшити обсяг виробництва продукції на 20% у натуральному вираженні, до 60 тис. тонн», – повідомила Директор Департаменту маркетингу компанії Оксана Шибецька. У грошовому еквіваленті зростання виробництва кондитерських виробів складе 50%». Ми прогнозуємо зростання за рахунок декількох факторів: збільшення обсягів виробництва в натуральному вираженні, зростанні частки більш якісної та дорогої продукції, за рахунок структурних змін в асортиментній політиці та виробництві нової продукції». Збільшення обсягів виробництва обумовлено не тільки планованим нарощуванням виробничих потужностей за рахунок запуску нових і модернізації наявних ліній, але й активною оптимізацією асортименту продукції. Політика оптимізації асортименту полягає в досягненні балансу за двома параметрами: з одного боку, це підтримка асортиментного ряду на економічно вигідному для виробництва рівні, а з іншого, – максимальне задоволення попиту споживачів. На основі аналізу показників виробництва й уподобань кінцевих споживачів знімається з виробництва низькорентабельна, непопулярна продукція, розробляються нові види товарів під ТМ Doma, розширюється асортиментна лінійка снековой продукції. Протягом 5 місяців 2008 року з виробництва знято 21 вид «застарілої» продукції та запущено 12 новинок. За оцінками експертів компанії, обсяг кондитерського ринку України за підсумками 2008 року складатиме 1 150 тис. тонн. ЗАТ «Житомирські ласощі» планує підтвердити частку ринку в розмірі 6% (22 790 т). Відділ маркетингу ЗАТ «Житомирські ласощи»
Реклама: