Ренесанс Кепітал Інвест

Про події на ЗАТ «Житомирські ласощі»
Ситуацію коментує Генеральний директор компанії «Ренесанс»
«Житомирські Ласощи» взяли участь в World Food Moscow 2008
23-26 вересня проходила XVII Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв World Food Moscow/ Весь світ харчування – одна з самих знакових подій на російському харчовому ринку. Традиційно виставка охоплює всі розділи харчової промисловості і користується популярністю у виробників і постачальників зі всього світу. Цього року кількість учасників перевищила 1300 компаній з 61 країни.
Злакові батончики GoodDay стали володарями Гран-прі
Злакові батончики GoodDay з чорносливом та журавлиною отримали Гран-прі IX професійного дегустаційного конкурсу "Солодкий тріумф 2008", який проходив 10 вересня 2008 року в Міжнародному виставковому центрі в рамках XIV спеціалізованої виставки кондитерської промисловості «Ласощі 2008».
ЗАТ «Житомирські ласощі» - номінант щорічної Всеукраїнської програми
Вже другий рік поспіль ЗАТ «Житомирські ласощі» є номінантом цієї програми. В 2007 році підприємство було визнано кращим роботодавцем Житомирської області і увійшло до спеціального іміджево-довідникового видання «Роботодавці України».
ЗАТ «Житомирські ласощі» підводить підсумки півріччя
За підсумками 6 місяців 2008 р. ЗАТ «Житомирські ласощі» зміцнило свої позиції на 5 місці в галузі з часткою ринку в 6,6 % у виробництві продукції в натуральному виразі.
ЗАО«Житомирские ласощи» расширяет линейку продуктов здорового питания
Реализуя новую стратегическую политику развития компании, отвечающую требованиям времени, ЗАО «Житомирские ласощи» в мае 2008 года начало выпуск мультизлаковых батончиков Good Day с разными фруктовыми начинками.
В 2008 році ЗАТ "Житомирські ласощі" планує збільшити виробництво на 20% до 60 тис. тонн
ЗАТ «Житомирські ласощі» – один з найбільших виробників кондитерської продукції в Україні впевнено нарощує обсяги виробництва.
ЗАТ «Житомирські ласощі» підтверджує репутацію одного з найбільших галузевих брендів
За результатами досліджень експертів Всеукраїнської рейтингової програми «Гвардія», ЗАТ «Житомирські ласощі» посіло п'яту позицію в рейтинзі вартості брендів вітчизняних кондитерських компаній і увійшло в загальний рейтинг двохсот кращих українських брендів (92-е місце).
Крок назустріч постійним клієнтам
ЗАТ «Житомирські ласощі» активно реалізує національну політику лояльності для прихильників своїх торгових марок.