Зростання зооіндустрії в Україні: ринок збільшився на 27% в 2023 році

Вівторок, 14 лютого 2017 —

Український зооринок продемонстрував стійке зростання, попри складні умови після початку повномасштабного вторгнення. За даними експертної оцінки групи компаній Suziria Group, у 2023 році він зріс на 27% у гривневому еквіваленті порівняно з 2022 роком.

Прогноз на 2024 рік свідчить про мінімальний ріст зооринку на 15%.

 

Одним із ключових гравців на українському зооринку є сімейна група компаній повного циклу Suziria Group.

У 2023 році вона інвестувала 90 млн грн в інфраструктуру, створила понад 300 нових робочих місць, зростивши персонал до 2300 співробітників, щомісяця відкривала порядку п’яти магазинів омніканальної мережі MasterZoo та розробила і запустила новий бренд Half&Half для українського та міжнародного ринків.

Також Suziria Group відокремила благодійний вектор Suziria Charity та створила благодійний фонд. Від початку повномасштабного вторгнення на доброчинність та гуманітарну допомогу було виділено 20 млн грн та передано більше 29,2 т корму.

"Ми розвиваємо зооринок України вже три десятиліття, системно збільшуючи власні R&D потенціал, потужності дистрибуції та ритейлу. Інвестуючи в масштабування, група компаній з 2021 року щорічно збільшує свій рівень доходу на 40%.

Ми продовжуємо дотримуватись своєї стратегії розвитку в межах України, паралельно просуваючи бізнес на міжнародній арені та показуючи світу феномен продукції created in Ukraine", — коментує Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради Suziria Group, засновниця мережі зоомаркетів MasterZoo

Серед ключових тенденцій ринку зоотоварів України в 2023 році, Suziria Group виділяє такі: 

  • Стабільне зростання: очікується щорічне збільшення на 15%.
  • Позитивна динаміка розвитку зообізнесу серед країн Східної Європи: український ринок зоотоварів зріс на 5% в 2023 році, що є найвищим показником у регіоні.
 
  • Збільшення витрат на домашніх улюбленців: українці ставляться до своїх тварин як до членів сім'ї, і готові витрачати більше на їхнє утримання.
  • Зростання онлайн-продажів: частка онлайн-продажів зоотоварів зросла до 11,2%, що на 10,2% більше, ніж у 2022 році. Однак традиційні канали — спеціалізовані та сучасні роздрібні мережі — залишаються ключовими для покупців.
  • Ціна, асортимент та місце розташування: ключові фактори вибору місця покупки зоотоварів.
  • Отримання зоотоварів: через загальне збільшення кількості онлайн-покупок зросла роль доставки. 

Загалом, український ринок зоотоварів продовжує демонструвати стійкий ріст, що свідчить про активний і здоровий розвиток галузі та підвищену увагу суспільства до питань догляду за домашніми улюбленцями.

Про групу компаній:

Suziria Group – українська сімейна компанія, яка розвиває зооринок понад 31 рік. До складу групи компаній входить Suziria Distribution (всенаціональна дистрибуція), Suziria Brands (бренд-продуктова компанія, що спеціалізується на розробці та виробництві), MasterZoo (спеціалізований ритейл).

Компанія працює по всій території України та за її межами, інтернаціоналізуючи власні бренди компанії, серед яких бренди: Savory, Half&Half, Special One, Pet Fashion, Buddy Boo, Priroda та Provet.

Реклама: