Битви транспортних гладіаторів на футбольному полі

Понеділок, 28 листопада 2011 —
Виробники громадського транспорту дочекалися кращих часів: Євро-2012 відкриває перспективи для них і для комунальних транспортних підприємств. Закупівля українського транспорту місцевою владою до останнього часу відкладалася. Але зараз виробники зможуть розраховувати на 3,5 млрд грн з держбюджету, а також на муніципальні кошти. Щоб освоїти ці ресурси, компанії активно розширюють виробництво і шукають нові ринки збуту, найбільш перспективним з яких є російський
За даними Центру політичного й економічного аналізу, парк автобусів в Україні налічує близько 50 тис. одиниць, тролейбусів – більше 4 тис. одиниць. З них повністю виробили свій ресурс і потребують заміни 70% автобусів і до 90% тролейбусів. Міста не можуть оновлювати транспорт самостійно, оскільки комунальні підприємства зазнають збитків через перевезення великої кількості пільговиків. У період з 1991 по 2011 рік темпи закупівель були мінімальні. Зараз основа парку тролейбусів у містах України (крім Києва, Харкова, Донецька та Полтави) - це машини, випущені в 1980-х, трамвайного – в 1970-1980-х роках минулого століття, визнають експерти. Про те, який транспорт курсуватиме Україною під час проведення Євро-2012 читайте у матеріалі на сайті ІА «Україна Комунальна». http://jkg-portal.com.ua/ua/analiticnews/analitikarizne/14612-bitvi-transportnix-gladatorv-na-futbolnomu-pol
Реклама: