Запрошуємо на перший за час великої війни Банківський форум

Київ - місто для машин

Четвер, 29 вересня 2011 —
Громадське опитування одної тисяч киян, проведене для створення проекту нової Стратегії розвитку Києва, показало, що найбільше люди незадоволені транспортною інфраструктурою у місті. Дороги, пробки та транспорт були виділені як найбільші проблеми. Водночас, позитивними рисами Києва опитані назвали історію, архітектуру, зелене місто та парки.
Здавалося би, все очевидно: якщо хочеш догодити опитаним мешканцям, розроби стратегію зі зменшення заторів у місті та збільшуй зелені зони, зберігай та примножуй архітектурні пам'ятки. Але, ігноруючи результати опитування, розробники проекту Стратегії пропонують все навпаки:збільшити площу доріг з 2% від площі міста до 6% - іноді за рахунок зелених зон. Уже зараз бачимо указ Президента, яким частина Ботанічного саду віддається під розв'язку Дарницького мосту на правому березі. Про те, до чого призведе збільшення площі доріг та який результат принесе автомобілецентрична стратегія розповіла у своєму матеріалі на сайті ІА «Україна Комунальна» голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко. http://www.jkg-portal.com.ua/ua/kolonki/68-kolonkimateriali/12532-velodorzhki
Реклама: