Винний туризм - розслаблюючий відпочинок без моря

Вівторок, 5 липня 2011 —
У рамках програми винної дипломатії компанія «Вітіс Груп» представляє українцям поки ще не дуже популярний в нашій країні вид туризму - винний
У той час, коли пляжний сезон підходить до кінця і морські курорти втрачають свою актуальність, для туристів відкривають двері винороби. Основною метою таких турів є дегустація вина на його батьківщині, знайомство з технологією виробництва і віковими традиціями господарства. Також винний туризм пропонує знайомство з культурою регіону, традиціями вживання вина, кухнею і особисте знайомство з виноробами. Незважаючи на малу популярність винного туризму на території України, винороби Європи вже століття активно приймають у себе гостей. Одним з центрів винного туризму є Італія. Щорічно тисячі туристів відвідують виноробні Італії. Тоскана - був першим італійським регіоном, що привертає винних туристів, згодом, цей вид туризму став популярний і в інших регіонах країни, де виготовляється вино. Зараз налічується 140 «винних доріг» Італії. За даними інституту соціо-економічних досліджень Італії (CENSIS) вино і кухня стали другою, після архітектури, причиною, по якій туристи приїжджають до Італії. Все це побачити і спробувати можна, відвідавши виноробню Castello di Volpaia (Замок Вальпайа), виноробний центр Тоскани. Замок Вальпайа був побудований в XI столітті як укріплення на кордоні Флоренції і Сієни. До сьогоднішнього дня збереглася частина захисних стін і дві з шести веж. Старовинні будівлі і підземні ходи були дбайливо перетворені у винні підвали і оснащені за останнім словом техніки. Перше, що бачить людина, яка ступила у володіння Castello di Volpaia, - це винний магазин, який знаходиться там, де раніше була основна башта замку. Для того щоб потрапити в дегустаційну кімнату, потрібно пройти через безліч вузьких коридорів і старовинних сходів. Саме тут вина Castello di Volpaia можна не тільки скуштувати, а й купити. Крім виробництва вина, господарство Castello di Volpaia займається ще й виробництвом меду, червоного і білого винного оцту, а також оливкової олії. Щорічно більше 10000 чоловік відвідують льоху замку. Українським туристам пропонується розміщення в апартаментах, що знаходяться в селі поблизу замку, вартість розміщення від 86 ? до 340 ? за ніч. Також пропонуються безкоштовні екскурсії по льохах з дегустацією вин, офіційна вечеря з власниками виноробні. А для тих, кому буде не достатньо просто познайомитися з кухнею, в самій старовинній частині замку обладнана сучасна кухня. Там проводяться уроки кулінарії, уроки по поєднанню вина та їжі, італійського меню і правилам сервіровки. Потрібна додаткова інформація? Із задоволенням відповімо на всі ваші запитання: 044355 07 17, Стус Ірина, E-mail: stus.irina @ gem.kiev.ua Довідкова інформація: Виноторгова компанія «Вітіс Груп» – з 2008 року компанія представляє на українському ринку більше 1500 найменувань елітних вин та алкогольних напоїв від 120 виробників з усього світу. «Вітіс Групп» є ексклюзивним представником в Україні компаній Roederer, Hine та Frescobaldi. Особливість компанії – гарантія якості в усьому: в продукції, в обслуговуванні, у комунікаціях. Мета компанії – займати перші позиції на ринку України, використовуючи ефективні сучасні методи розвитку бізнесу, при цьому зберігаючи традиції, філософію і дух вин та алкогольних напоїв, які вона представляє. Команда «Вітіс Груп» - це висококласні фахівці, які мають багатий досвід роботи у найбільших компаніях України, що займаються дистрибуцією алкогольних напоїв. Офіційний сайт компанії: www.vitis.com.ua.
Реклама: