Стильні новинки шкільного сезону

Вівторок, 26 липня 2011 —
Цьогорічний шкільний сезон компанія «Школярик» зустріла у повній підготовці, значно розширивши асортиментну лінійку зошитів, альбомів для малювання та блокнотів. Стильні, вишукані та оригінальні колекції зошитної продукції відповідають не тільки всім вимогам стандартів якості, але й запитам сучасних школярів та студентів.
Компанія «Школярик» за час свого існування на ринку зошитної продукції зарекомендувала себе як стабільний та надійний партнер. Продукція «Школярика» є популярною та відомою, має позитивний імідж, про що свідчать численні ринкові дослідження. Володимир Головач, генеральний директор ТОВ «Видавництво «Школярик»: «Кожного сезону, до початку навчального року компанія пропонує широкий асортимент новинок зошитної продукції як для молодших школярів, так і для студентів. Обкладинки зошитів розробляються власною дизайн-студією, та враховуються усі вимоги, аби кожна сторона залишилась задоволена покупкою. Щодо цінової категорії, то в портфелі «Школярика» є продукція різних класів, що надає можливість кожному з клієнтів вибрати те, що йому підходить. Крім цього, у новому сезоні значно розширилась лінійка ліцензійної зошитної продукції, зокрема, з'явилися нові герої Уолта Діснея, які відповідно і прикрасили обкладинки зошита від «Школярика» Розробляючи нові дизайни зошитів, ми намагаємося підібрати наймоднішу, найтоповішу кольорову гаму. Зошит стає ще яскравішим, і ще привабливішим. Весь асортимент продукції має також індивідуальні особливості, щоб кожен міг знайти саме те, що йому подобається». Наталя Лукович, керівник відділу продаж: «Школярик – компанія з величезним потенціалом. Для забезпечення повномасштабного розвитку всіх торгових марок нам необхідно враховувати кілька важливих моментів. Продукція повинна завжди бути високоякісною, а її зовнішній вигляд привабливим і відповідати сучасним потребам ринку. Постійно триває серйозна робота над вдосконаленням відомих торгових марок «Школярика», зберігаючи те, що так подобається нашим клієнтам – відмінну якість та креативний, емоційний дизайн. І в цьому сезоні школярам та студентам запропоновані стильні новинки, з використанням найновіших технологій при виготовленні обкладинки та внутрішнього блоку зошита». Сьогодні «Школярик» – лідер на ринку зошитної продукції України. Щорічно компанія виробляє понад 4 000 тонн продукції під торговими марками «Школярик», «Star», «Student», «Disney», «Me to You», «Hello Kitty». Довідка: «Школярик» – нацiональний виробник, лiдер на ринку зошитної продукції України Компанія була заснована в 1997 році. В 2001 році – створено потужну виробничу базу. В 2008 році компанією введено систему управління якістю продукції, сертифікованої за стандартом ISO 9001. Видавництво «Школярик» здійснює гуртові продажі зошитів, блокнотів, альбомів, нотних зошитів. Уся продукцiя «Школярика» – повноколiрна, виготовлена з високоякiсних сортiв паперу та картону. Постачальники матеріалів для виготовлення зошитної продукції – компанiї з Польщi, Нiмеччини, Фiнляндiї, Францiї, Росiї. Впродовж свого існування компанiя «Школярик» неодноразово отримувала оцінку «Вiдмiнно» від Науково-дослiдного Центру Незалежних Експертиз «Тест». За детальнішою інформацією, звертайтесь до: Ольги Косович менеджера відділу маркетингу ТОВ «Видавництво «Школярик» тел. (035) 243 10 72, 25 04 98 e-mail: contacts@schoolboy.com.ua www.schoolboy.com.ua
Реклама: