"Молодь тестує якість - 2011" - нове покоління критичних споживачів

Середа, 1 червня 2011 —
2 червня 2011 року відзначатимуть школярів, що перемогли у конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». О 14-00 за адресою Київ, пр. Перемоги 19 в актовій залі МОНМСУ зберуться організатори конкурсу: представники Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Національної академії педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, БО «Центр споживчих ініціатив», компанії «Фокстрот. Техніка для дому» та ПАТ «Бель Шостка Україна».
Споживча освіта існує в Україні вже четвертий рік поспіль завдяки курсу «Основи споживчих знань», що був розроблений у 2008 в рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання. Зараз курс викладається більш ніж в 10 000 загальноосвітніх навчальних закладів. Хоча конкурс зі шкільного споживчого тестування проводиться втретє, залучення школярів до активного та свідомого споживання є вже багато років частиною навчального процесу в країнах Європи. Споживчі організації є зазвичай ініціаторами таких конкурсів; вони надають інформаційну, організаційну та ідейну підтримку молоді, яка прагне до активних дій в оволодінні інформацією про реалії ринкової економіки. Цього разу ініціатором виступила Благодійна організація «Центр споживчих ініціатив». Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з лютого по квітень 2011 р., та мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 6-11-х класів) в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Учнівській молоді було запропоновано обрати сферу дослідження на власний смак та дослідити товари та послуги супермаркетів за власноруч розробленою методикою. Журі конкурсу складалося з експертів з незалежного споживчого тестування та освітян, представників Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України. Партнерами конкурсу в цьому році виступили ПАТ «Бель Шостка Україна», компанія «Фокстрот. Техніка для дому», що відзначать дітей у призових та спеціальних номінаціях «За споживчу вимогливість». Третій рік поспіль конкурс зібрав загалом близько 2000 учасників з усіх регіонів України. Цього року учасниками конкурсу було надано більше 150 індивідуальних та групових робіт, що виконувалися школярами самостійно. Найпопулярнішими темами серед учнівської молоді цього року були: послуги супермаркетів, побутова техніка, молоко та молочні продукти, солодощі, безпека навколишнього середовища, якість послуг мобільних операторів, Інтернет, послуги телебачення. Не оминули увагою школярі й косметичні вироби, канцелярське приладдя тощо. Молодих дослідників також хвилює якість продуктів, що діти споживають щодня: чіпси, солодкі газовані напої та жуйки. Повна інформація про конкурс знаходиться на Порталі Споживача www.consumerinfo.org.ua, сайті БО «Центр споживчих ініціатив» - www.cic.in.ua та на сайті Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України - www.ime.edu-ua.net Отримати додаткову інформацію можна в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, у зав.відділом Овчарук Оксани Василівни за телефоном (044) 440-96-27
Реклама: