Ключ до успіху в конкурентній боротьбі – в розвитку інновацій

П'ятниця, 6 травня 2011 —
• 87% компаній розширили свою продуктову лінійку
• Глобальне домінування Індії та Китаю як ринків збуту
Незважаючи на світову економічну кризу 87% компаній за останні три роки розширили портфель своєї продукції. Про це свідчать результати опублікованого сьогодні дослідження «Конкуренція за лідерство» (Competing for Growth), підготованого компанією «Ернст енд Янг». Розширення асортименту продуктів зумовлене прагненням компаній використовувати потенційну купівельну спроможність своїх клієнтів. Це свідчить про те, що основним інструментом конкурентної боротьби стало нарощування темпів інноваційного розвитку. Джей Ніббе, керівник практики «Ернст енд Янг» з розвитку бізнесу в регіоні EMEIA (Європа, Близький Схід, Індія і Африка), коментує ситуацію: «Справді цікаво, що протягом останніх років саме розширення продуктового асортименту дозволило успішним компаніям подолати кризу. Саме тому ми стали свідками справжнього буму в розробці нових продуктів». Темпи розробок вражають: 72% респондентів відзначають прискорення розробок нових продуктів і послуг за останні три роки. Сьогодні близько 75% продажів припадає на продукти, призначені не для динамічних ринків. Проте враховуючи, що інвестиції в науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи (НДДКР) на таких ринках зростають, ситуація імовірно змінюватиметься. Найпильніша увага зосереджена на Індії та Китаю Увага високоефективних компаній усіх регіонів прикута до Індії і Китаю: 47% і 44% респондентів вважають ці країни найбільш актуальними ринками збуту. Індія і Китай залишаються фаворитами незалежно від того, де знаходиться головний офіс наших респондентів. Не враховуючи цих двох країн, в іншому ринкові переваги носять яскраво виражений регіональний характер. Бразилія залишається серед кращих об'єктів інвестицій, тоді як відносна значимість Росії йде на спад. Хоча в списку ринків збуту для європейських компаній Росія залишається на п'ятій позиції, її популярність серед компаній Азіатсько-Тихоокеанського регіону падає, а північноамериканські компанії взагалі більше не включають її до десятки своїх фаворитів. Ніббе додає: «На зміну йдуть країни нового покоління. Старий термін «БРІК» (Бразилія, Росія, Індія і Китай) поступово втрачає свою актуальність. Сьогодні ми бачимо, що компанії більш схильні слідувати за своїми регіональними перевагами. Зростає значимість таких країн як Польща, Мексика і Аргентина». Переміщення виробництва ближче до цільового ринку Основними ринками виробництва є Китай (30%), Індія (28%), Бразилія (12%) і Мексика (12%). Високоефективні компанії більшою мірою схильні віддавати перевагу Індії (43%) і Китаю (41%). Їх переваги у відношенні ринків збуту практично аналогічні. Від регіону до регіону спостерігаються деякі відмінності. Для компаній з Північної Америки найкращим ринком виробництва є Китай, тоді як компанії з Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Західної Європи обирають Індію. Швидкий вихід на ринок із забезпеченням можливості відходу Усі респонденти визнали співпрацю з місцевим дистриб'ютором найшвидшим способом виходу на ринок. Однак високоефективні компанії більшою мірою, ніж низько ефективні, схильні віддавати перевагу роботі з торговими агентами і меншою мірою схильні засновувати спільні партнерства або здійснювати придбання. Таким чином, вони мають можливість швидкого виходу на ринок при менших витратах і мінімальних зобов'язання за договорами. "Усі компанії, незалежно від розміру і сектору діяльності націлені на зростання, - підсумовує Ніббе, - але не всі вони готові протистояти пов'язаним із цим труднощам». Методологія дослідження: Це дослідження проводилося фахівцями компанії Economist Intelligence Unit (EIU) у період з січня по лютий 2011 року. Всього в дослідженні взяли участь більше 400 керівників вищої ланки, членів рад директорів і фахівців з маркетингу з різних країн світу. Отримані результати порівнювалися за високим і низьким рівнями показників ефективності діяльності по кожному сектору економіки на основі EBITDA і темпів зростання виручки за останні два роки. Про компанію «Ернст енд Янг» «Ернст енд Янг» є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Колектив компанії нараховує 141 000 співробітників у різних країнах світу, яких об'єднують спільні цінності та високі стандарти якості послуг. Ми створюємо перспективи, розкриваючи потенціал наших співробітників, клієнтів і суспільства в цілому. В Україні компанія веде діяльність з 1991 року. Зараз в офісах «Ернст енд Янг» в Україні працюють понад 500 фахівців, що надають повний спектр послуг міжнародним і українським компаніям. Дізнайтеся більше на сайті www.ey.com/ua. Назва «Ернст енд Янг» відноситься до глобальної організації, що об'єднує компанії, які входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited - юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає жодних послуг клієнтам.
Реклама: