ЕКСПЕРТИ ОБГОВОРИЛИ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ

Четвер, 9 грудня 2010 —
Сьогодні, 9 грудня 2010 року, у залі засідань Комітету ВРУ з питань європейської інтеграції відбувся круглий стіл «Перспективи бренду «Україна» - внутрішній та зовнішній вимір», організатором якого виступив Євразійський Інститут Свобод.
Участь у заході взяли Богуш Денис - президент Bohush Communications, член Міжнародної асоціації Паблік рілейшнз (IPRA); Гарань Олексій - Науковий директор Школи політичної аналітики, професор НаУКМА; Доній Олесь - Народний депутат України; Новак Андрій – Голова Комітету економістів України; Соскін Олег - Директор Інституту Трансформації Суспільства, а також інші науковці, медійники, фахівці з PR та представники бізнес середовища. Учасники зібрання обговорили сприйняття України в міжнародних політичних та економічних спільнотах, зміни іміджу країни в контексті останніх політичних подій, а також шляхи просування іміджу України за кордоном. «Кожна країна, окрім певних нормативно-правових ознак на кшталт суверенітету, території, політичної публічної влади, являє собою й унікальний конгломерат цінностей, національних інтересів, різноманітних характеристик економічної системи, соціальних і політичних процесів, етнічних і культурних особливостей, традицій. І все перелічене, так чи інакше, бере участь у формуванні бренду країни в глобальному вимірі», - зазначила Голова Євразійського Інституту Свобод – Вероніка Прохира. За її словами, сьогодні вже простежується розуміння того, що створення бренду країни – це інструмент підвищення конкурентоспроможності наших товарів та послуг за кордоном, покращення інвестиційної привабливості, інструмент зміцнення політичного впливу на міжнародній арені, а отже – інструмент - розвитку. «Адже країна, що має бренд, залучає туристів, її національний бізнес і товари отримують сильну підтримку в конкурентній боротьбі, її геополітичні амбіції знаходять більше сприяння на міждержавному рівні, її громадяни пишаються своєю країною, а не соромляться її. І очевидно, що відсутність впізнаваних позитивних національних брендів або наявність негативних брендів є серйозною перешкодою для розвитку держави», - зауважила вона. Прохира підкреслила, що вироблення комплексних стратегій, спрямованих на покращення позиціонування України як в середині країни, так і за її межами – спільне завдання для української влади, бізнесу та громадськості. Також вона повідомила, що підсумки круглого столу матимуть прикладний характер. «Текстову версію дискусії, що відбулась буде оформлено у формат звіту і розповсюджено як серед органів державної влади, так і серед представників неурядових організацій, бізнесу та медіа. Крім того, практику проведення аналогічних/подібних дискусій буде продовжено, адже захід продемонстрував потребу в певному комунікаційному майданчику для обміну думками та пропозиціями й з інших актуальних питань суспільно-політичної сфери», - підсумувала вона. *** Євразійський Інститут Свобод є незалежною експертною громадською організацією, діяльність якої спрямована на вивчення різноманітних аспектів суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку держав Євразійського регіону. Окрім аналізу, Інститут працює над розробкою ефективних механізмів взаємодії суспільства та влади. Другий рік Інститут здійснює аналіз проблемних сфер розвитку держави і суспільства для неурядових організації, політичних партій, а також для представників бізнесу та органів державної влади.
Реклама: