Десята Ніч рекламожерів в Україні

П'ятниця, 8 жовтня 2010 —
Славнозвісне шоу Жана Марі Бурсіко відбулося в Києві та в Одесі
24 вересня в київському кінотеатрі «Оскар» відбулася 10-та ювілейна «Ніч Рекламожерів». У світі шоу Жана Марі Бурсіко цього року святкує свою 30-ту річницю. На честь ювілею організатори Ночі разом із студентами Інституту Журналістики КНУ ім. Шевченка вирішили дізнатися у глядачів, що саме примушує їх з року в рік витрачати цілу ніч на перегляд рекламних роликів. Як виявилося, основних причин декілька: - представники рекламних агентств сприймають Ніч як одну із найважливіших професійних «тусовок» року, де можна поспілкуватися з колегами та клієнтами, зав’язати корисні професійні зв’язки тощо; - творчі люди (не лише рекламісти) більше уваги приділяють самому шоу, адже колекція Бурсіко – зріз сучасних тенденцій не лише в рекламі, але і у візуальних мистецтвах, отже – дає змогу бути «в курсі» світових трендів; - люди, що жодним чином не пов’язані з рекламою (а серед постійних відвідувачів шоу є і такі), приходять отримувати задоволення від перегляду дотепних та високопрофесійних роликів; - помітний тренд київської Ночі 2010 – велика кількість молоді серед відвідувачів. Як виявилося, це – в основному, студенти різноманітних творчих та рекламних навчальних заходів, яки прийшли подивитися на те, як виглядає справжня якісна реклама. Це дає надію, що і в українському прокаті дедалі частіше з’являтимуться ролики, схожі на маленькі кіно-шедеври. 25 вересня шоу Жана Марі Бурсіко було вперше в історії проведене в Одесі. У кінотеатрі «Сінема Сіті» зібралося близько 1000 глядачів. Одеситам шоу сподобалося і вони чекають на нього і наступного року. Представник Сінематеки Жана Марі Бурсіко – Томас Лекує (Tomas Lecuyer) не лише привіз в Україну колекцію з найцікавіших та найкумедніших роликів з усього світу, але й в перервах між показами розважав гостей власними DJ-сетами. Підчас прес-конференції в Одесі пан Лекує розповів про свою давню мрію відвідати Одесу, і не стільки тому, що засновником цього міста був француз - Герцог Арман де Рішельє, скільки тому, що саме в цьому місті був створений найвизначніший фільм усіх часів та народів «Броненосець Потьомкін» Сергія Ейзенштейна. Тож, на десятому році відвідин України здійснилася найзаповітніша мрія французького кіномана - він побачив Потьомкінські сходи. Томас також поділився своїми враженнями щодо української реклами. На його думку вона стала більш якісною та наближеною до світових стандартів. Справжня реклама повинна, передусім, викликати у глядачів емоції, - вважає наш французький колега. Саме це є найважливішим критерієм відбору рекламних роликів для шоу Жана Марі Бурсіко. А цього року на «Ніч Рекламожерів» чекають ще два українських міста - Львів та Донецьк. Подробиці на сайті: www.adeaters.com.ua Партнеры мероприятия в этом году: ТМ "Stella Artois" справжній поціновувач кіномистецтва і традиційний партнер кінематографічних подій в усьому світі. За підтримки Stella Artois вже декілька років підряд проходить одна з найвизначніших подій кінематографа – Канський Кінефестиваль. Бренд Stella Artois входить у трійку всесвітніх флагманських брендів компанії Anheuser-Busсh InBev разом з Beck’s і Budweiser. Stella Artois – це легке пиво класу супер преміум, яке продається у більш ніж 80 країнах світу. Stella Artois пиво для тих, хто любить вишуканий і витончений смак, поціновувачів історії і багатовікових традицій пивної культури. В Україні Stella Artois з’ґвилось у квітні 2001 року, виробництво цього пива здійснюється на Чернігівському відділенні ПАТ "САН ІнБев Україна". «МТС Україна» є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 99,21 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT". Головний перевізник події Авіакомпанія Міжнародні Авіалінії України – провідна авіакомпанія України. МАУ сполучає Україну з 35 столицями і ключовими містами Європи, Азії, Африки та СНД і забезпечує також стикування з маршрутами своїх міжнародних партнерів у більш ніж 3000 інших міст світу. Базовими аеропортами МАУ є міжнародний аеропорт Києва «Бориспіль» (КВP) та Львів (LWO). МАУ здійснює більш ніж 450 міжнародних та внутрішніх рейсів щотижня з Києва, Львова, Одеси, Донецька, Дніпропетровська, Харкова, Сімферополя на власних літаках і у партнерстві з іншими авіакомпаніями. Ось вже 16 років Просто Радіо є лідером українського радіоринку. За цей час нам вдалося сформувати і утримати стійку думку щодо Просто Радіо, як про законодавця в області музичного ентертейменту. Саме Просто Радіо відкрило Україні такі колективи, як Мумій Троль, Океан Ельзи, Земфіра, провело такі масштабні шоу, як концерт The Black Eyed Peas, Limp Bizkit, Rammstein, Lenny Kravitz, Jamiroquai, A-Ha і багато інших. Сьогодні справжня музика звучить так, як звучимо ми! Мовлення телеканалу СІТІ побудовано переважно на програмах прямого ефіру та унікальних програмах власного виробництва. Це соціальні проекти про регіональні проблеми, а також документальні, пізнавальні та освітні програми про історію Києва, правила ведення бізнесу, культуру, моду, спорт тощо. Канал СІТІ створений для глядача, якому близький спосіб життя і мислення, які відповідають стандартам європейської столиці. СІТІ – це канал тих людей, для яких високий рівень життя, вимогливий і творчий підхід до побуту, роботи й розваг – це природні прагнення. СІТІ – реалістичний, прагматичний і корисний канал. Це унікальний проект для столиці України, який обрали громадяни нашої держави загалом та кияни зокрема. Довідка про захід: THE NIGHT OF ADEATERS ®/НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ*– це щорічне шоу, що проводиться більш ніж в 40 країнах світу. НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ – це шестигодинна трансляція, протягом якої глядачі знайомляться з п’ятьма сотнями найкреативніших, найкумедніших та найнеочікуваніших рекламних роликів, зібраних з усього світу. Це – Ніч в приголомшливій компанії, а також місце зустрічі ключових персон рекламного та шоу бізнесу. Двічі занесена до Книги Рекордів Гінеса, Ніч Рекламожерів є дійсно унікальною подією, яка щорічно збирає 250 000 глядачів зі всієї планети. Ресурси колекції використовуються рекламними агентствами та рекламо-давцями для відстежування історії реклами конкретного продукту, а також телеканалами в процесі створення ретроспективних програм. Сайт події в Україні: www. adeaters.com.ua Домашня сторінка проекту: www.nuitdespublivores.com
Реклама: