Страхова Група «ТАС» підбила підсумки акції з «автоцивілки»

Четвер, 22 квітня 2010 —
У Києві відбувся п'ятий, завершальний розіграш подарунків, за підсумками якого ще 84 клієнти СГ «ТАС» отримали талони на заправку повного баку бензину.
20 квітня Страхова Група «ТАС» завершила всеукраїнську акцію «3 в 1». Масштабний захід стартував у листопаді 2009 року, і був спрямований на просування програми обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

У ході акції клієнти СГ «ТАС», купуючи поліс ОСАГО за стандартною ціною, одержували бонус у вигляді картки поповнення рахунку номіналом 30 грн. одного з операторів мобільного зв'язку України на вибір, а також брали участь в одному з розіграшів коштовних подарунків – талонів на заправлення повного баку палива свого автомобіля. Розіграші проходили щомісяця, а їхні переможці визначалися шляхом жеребкування.

Спочатку приєднатися до акції страхувальники могли до 31 січня, а завершальний тур розіграшу подарунків планувався на 11 лютого. Однак, керівництво СГ «ТАС прислухалось до численних побажань клієнтів і продовжило кампанію до квітня 2010 року. При цьому загальна кількість розіграшів збільшилась із трьох до п'яти, а число власників талонів на безкоштовну заправку зросло з 500 до 700.

12 квітня у Києві відбувся п'ятий, завершальний розіграш подарунків, за підсумками якого ще 84 клієнти СГ «ТАС» отримали талони на заправку повного баку бензину.

«Ми раді, що акція «3 в 1» дуже зацікавила клієнтів: загальна кількість її учасників у підсумку склала близько 60 тисяч. Цим заходом компанія досягла поставлених цілей, головною з яких була популяризація обов'язкового страхування цивільної відповідальності автолюбителів, – сказав Голова Правління СГ «ТАС» Дмитро Грицута. – Крім того, продовжуючи термін дії акції, ми врахували побажання тих наших клієнтів, у яких поліс ОСАГО ще діяв під час раніше оголошеного періоду проведення акції, і в яких спочатку не було необхідності здобувати нову страховку».

«Багато переможців акції, за їхніми словами, ніколи раніше не брали участь у подібних заходах через недовіру до їхніх організаторів, – додала начальник управління маркетингу СГ «ТАС» Ірина Королько. – Тому наш телефонний дзвінок про виграш подарунка вони іноді сприймали як чийсь недоречний жарт. І тільки одержуючи в офісі СГ «ТАС» талони на бензин, переконувалися в тім, що компанія тримає своє слово».

powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!