Розширення мережі АЗС "Шелл" в Україні

Понеділок, 8 лютого 2010 —
Компанія з експлуатації мережі АЗС під брендом «Шелл» підвела підсумки своєї діяльності в Україні у 2009 році. Розширення мережі АЗС «Шелл» до 150 станцій, старт програми лояльності для клієнтів, запуск фірмового пального Shell V-Power Diesel, впровадження паливних карт Shell Card та EuroShell Card, початок роботи мобільної лабораторії «Шелл» для посилення контролю якості пального, сертифікація згідно міжнародним стандартам якості ISO 9001-2009 – такі найбільш знакові події останнього року.
У 2009 році в Україні відкрилось 20 нових АЗС під брендом «Шелл». Сьогодні мережа АЗС «Шелл» налічує 150 станцій у 18 областях України. У серпні 2009 року на усіх АЗС «Шелл» успішно стартувала програма лояльності «Клуб Shell SMART». Купуючи пальне, автолюбителі накопичують SMART-бали та обмінюють їх на подарунки від «Шелл». За перші три місяці програми активовано понад 500 000 карток «Клубу Shell SMART», сьогодні більше 75% клієнтів «Шелл» стали активними учасниками клубу. З жовтня 2009 року «Шелл» розширила асортимент продукції на своїх АЗС в Україні та презентувала інноваційне пальне Shell V-Power Diesel на 69 АЗС «Шелл» у 16 регіонах країни. Унікальний склад Shell V-Power Diesel сприяє видаленню існуючого нагару та попереджає утворення нових відкладень на двигуні, що забезпечує збільшення потужності двигуна упродовж тривалого часу. У 2009 році мережа АЗС «Шелл» удосконалила систему роботи з корпоративними клієнтами шляхом запровадження паливних карт – Shell Card для покупки пального на території України. Також у мережі АЗС «Шелл» почали приймати міжнародні картки EuroShell та UTA, що дозволяють користуватися послугами АЗС та СТО, а також сплачувати дорожні збори за межами України. Дані інструменти сприяють підвищенню економічної ефективності та зниженню операційних витрат корпоративних клієнтів «Шелл». У 2009 році почала діяти мобільна лабораторія «Шелл», що забезпечує суворий контроль якості пального на усіх АЗС «Шелл» та нафтобазах постачальника. Крім цього, компанія отримала міжнародний сертифікат ISO 9001-2009 з управління якістю, зберігання та реалізації нафтопродуктів, що підтверджує відповідність АЗС «Шелл» в Україні міжнародним вимогам до якості пального та рівню обслуговування, а також дотримання високих світових стандартів екологічної та промислової безпеки. «Шелл» постійно пильнує за якістю обслуговування клієнтів та регулярно проводить програму «Таємний Покупець». За результатами цієї програми показник виконання стандартів обслуговування у 2009 році виріс на 30% порівняно з попереднім роком. Вільям Козік, генеральний директор компанії з експлуатації мережі АЗС «Шелл» в Україні, відзначив: «Останній 2009 рік став для компанії роком успішного розвитку. Мережа АЗС під брендом «Шелл» зросла до 150 станцій. Ми значно розширили спектр послуг для зручності наших клієнтів. У наступному році ми продовжимо активно працювати на українському ринку роздрібної торгівлі автомобільним пальним, щоб надавати високоякісне пальне за конкурентними цінами та відмінний сервіс іще більшій кількості українських автомобілістів». Інформація про компанію: «Шелл» – міжнародна компанія, що об’єднує енергетичні та нафтохімічні підприємства у більш ніж 100 країнах світу. «Шелл» належить найбільша у світі мережа АЗС, що нараховує понад 45 тис. станцій, працюючих під єдиним брендом. У 2006 році була створена компанія з експлуатації мережі АЗС під брендом «Шелл» в Україні. Зараз мережа АЗС «Шелл» налічує понад 150 станцій у 18 областях України. У 2007 році «Шелл» стала першою компанією, що запропонувала українським автомобілістам преміальне пальне. Фірмове пальне Shell V-Power було спеціально розроблене у рамках технічного партнерства «Шелл» та «Феррарі» для очищення двигуна, збільшення його потужності та продуктивності. Більш детальна інформація: Ірина Дудаль irina.dudal@shell.com +38 (044) 495-08-00 +38 (067) 219-08-94
Реклама: