Вийшов другий номер журналу «Корм Інфо»

П'ятниця, 27 листопада 2009 —
20 листопада 2009 року компанія «Єврокорм сучасна годівля» оголоcила про вихід другого номеру галузевого журналу «Корм Інфо», що увібрав у себе низку рішень проблем тваринництва на сучасному етапі технологічного розвитку галузі, більшість з яких є результатом наукових та практичних розробок компанії «Єврокорм».
На сторінках журналу розкриваються шляхи забезпечення України якісною продукцією тваринництва, що передбачають створення робочих місць для більш ніж 100 тисяч наших громадян. Міжнародні організації вже зараз переймаються проблемами забезпечення світової спільноти продовольством, адже за їх оцінками до 2050 року населення Землі сягне 9 млрд осіб. І в цьому ключі вкрай необхідно усвідомлювати те, що такий затребуваний і відновлюваний ресурс як м'ясо при величезній ресурсній базі нашої країни може стати дуже вагомим аргументом в реалізації загальноекономічного потенціалу. Тим більше, попит на тваринницьку продукцію, зокрема на свинину, як незамінний продукт харчування, постійно зростає, і ця динаміка не зміниться в довгостроковій перспективі. «Після падіння завіси між Україною та світом наприкінці 80-х років минулого століття поглиблюється процес інтеграції вітчизняної економіки, політики, освіти та науки у світову. Тому кожному, хто професійно займається тваринництвом, важливо знати основні світові тенденції. Фактичний стан справ свідчить про недостатню обізнаність у цьому нашого професійного співтовариства», – говорить Микола Бабенко, Генеральний директор ТОВ «Єврокорм сучасна годівля». Отже, саме цій проблематиці присвячено вихід другого номеру нашого корпоративного видання. У ньому Ви знайдете найбільш актуальні та корисні матеріали не тільки у сфері годівлі та тваринництва, але й менеджменту, психології, споживання, які є відображенням принципово нового бачення і підходів до ведення аграрного бізнесу, пошуку рішень на новому рівні. Журнал охоплює всіх учасників сільськогосподарського ринку – безкоштовно поширюється серед провідних підприємств аграрного сектору України, профільних міністерств та відомств. Окрім заснування та видавництва галузевого журналу, «Єврокорм» продовжує випуск наукових посібників та збірок. Про вихід нових друкованих продуктів компанії буде повідомлено окремо. ТОВ «Єврокорм сучасна годівля» займає активну галузеву та соціальну позицію, ставить собі за мету постійне та всебічне сприяння розвитку аграрного сектора України. Девіз «Працюємо на розвиток села» є внутрішнім мотивом роботи компанії «Єврокорм». І вона дійсно кожного дня працює над тим, щоб українські аграрії вийшли на світовий рівень. Філософія компанії виходить далеко за межі отримання прибутку – пропонуючи якісний вітчизняний продукт, «Єврокорм сучасна годівля» робить вагомий внесок у розвиток аграрного співтовариства та українського суспільства, адже від якості корму залежить якість вітчизняного м’яса, а отже – наше з вами здоров’я. Для редакторів: ТОВ «Єврокорм сучасна годівля» засновано у 2003 році. Це молода українська компанія, що динамічно розвивається. Діяльність компанії пов’язана з виробництвом і продажем повного спектру кормів і кормових добавок для усіх видів сільськогосподарських тварин. На сьогоднішній день виробничі потужності компанії зосереджені на декількох заводах в Україні. Розробкою та впровадженням інноваційних рішень займається власний Науково-дослідний центр компанії. Станом на жовтень 2009 р. компанія продемонструвала 100%-не річне зростання у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Генеральний директор ТОВ «Єврокорм сучасна годівля» – Бабенко Микола Миколайович. Відносно співпраці, надання додаткової інформації та коментарів перших осіб та спеціалістів компанії звертайтесь до прес-служби ТОВ «Єврокорм сучасна годівля». Контакти: Тел.: (0 44) 228-77-97 Моб.: (0 67) 509-02-28 e-mail: o.bouland@eurofeed.com.ua PR-менеджер, Олександр Боуланд
Реклама: