Українки обирають вагінальне кільце

Середа, 16 вересня 2009 —
Українські жінки, що мають вільний доступ до інформації про різні методи запобігання небажаній вагітності, найчастіше зупиняють свій вибір на нетрадиційних для нашої країни, але дуже запитуваних у розвинених західних країнах сучасних контрацептивах. Такі результати міжнародного дослідницького проекту CHOICE були презентовані 15 вересня на прес-конференції «Обізнана жінка обирає найкращий контрацептив».
Дослідження показало, що до консультації з гінекологом у рамках проекту, найбільш популярним методом контрацепції був презерватив (43,4%), кількість незапланованих вагітностей у разі його використання сягає 14 на 100 випадків використання. При цьому 6,8% опитаних взагалі не використовували контрацепцію. «Результатом низької обізнаності жінок щодо методів контрацепції є найвищий показник у Європі щодо кількості незапланованих вагітностей та абортів»,  зазначила Світлана Лур’є, керівник департаменту маркетингових досліджень компанії Proxima Research. З нею погодилася і Валентина Коломейчук, начальник відділу акушерсько-гінекологічної допомоги Міністерства охорони здоров'я України. За її словами, понад 40% українських жінок репродуктивного віку хоч раз у житті робили аборт. Про низький рівень обізнаності щодо контрацепції говорив і В'ячеслав Камінський, головний фахівець з акушерства і гінекології Міністерства охорони здоров'я України, д.мед.н., професор: «Сьогодні все ще досить поширеними методами контрацепції є перерваний статевий акт і так звані «природні методи», що мають на увазі обчислення «небезпечних днів». У той час, як у всьому світі небезпечні дні обчислюють не для контрацепції, а для визначення днів, зручних для зачаття». Проте, консультації гінекологів, проведені в межах проекту, змінили ситуацію. Переважна більшість жінок, що брали участь в програмі CHOICE, змінили свій погляд на використовувані ними методи контрацепції. «Після консультацій найбільшу зацікавленість українські жінки, як і жінки інших країн, де проводилися дослідження, виявили до вагінального кільця. Після одержання повної та об’єктивної інформації про існуючі методи контрацепції 47,2% пацієнток обрали саме кільце»  оприлюднила одержані результати Світлана Лур’є. Як вона повідомила, роблячи свій вибір, жінки брали до уваги зручність використання (кільце жінка може ввести самостійно і має це робити лише один раз на місяць), ефективність, відсутність побічних ефектів і забезпечення стабільного циклу. Крім того, у рамках програми CHOICE було встановлено, що вагінальне кільце дозволяє підвищити якість сексуального життя жінок та їх партнерів шляхом додаткової стимуляції первинних ерогенних зон. На думку учасників прес-конференції результати проекту СHOICE в Україні є цілком очікуваними. Поінформованість про сучасні можливості у галузі контрацепції закономірно призводить до того, що українські жінки обирають найкращий з наявних варіантів  тобто вагінальне кільце. Подібний вибір говорить про свідомість українок і про те, що за наявності доступу до інформації про різні методи контрацепції, вони здебільшого зупиняються на найбільш сучасному засобі. Довідкова інформація Про проект Навесні 2009 року в Європі стартував проект CHOICE (Вибір), який є Європейським дослідженням у галузі контрацепції і проходить під егідою Європейського Товариства з Контрацепції та Репродуктології. У проекті CHOICE брали участь Австрія, Бельгія, Чеська і Словацька Республіки, Німеччина, Ізраїль, Нідерланди, Польща, Росія, Швеція, Швейцарія, Україна яка була включена в подібне дослідження вперше. В українському дослідженні, що провела компанія Proxima Research, брали участь мешканки великих міст: Дніпропетровська, Харкова, Донецька, Одеси, Львова, Луганська, Вінниці, Полтави, Кременчука і Києва. Цілями проекту були: • Поширення інформації про існуючі методи контрацепції серед жінок • Оцінювання показників із використання методів контрацепції до і після рекомендації фахівця, а також сприйняття жінками методів контрацепції • Порівняння результатів освітньої програми в різних країнах. Про ESC Європейське Товариство з Контрацепції та Репродуктології (The European Society of Contraception and Reproductive Health — ESC) було створене у Франції в 1988 році. У Європі ESC є провідною медичною організацією в галузі контрацепції і планування сім'ї. Основна мета ESC — надання інформації про контрацепцію і можливості охорони репродуктивного здоров'я в Європі, а також полегшення доступу населення до цієї інформації. Для досягнення цієї мети ESC прагне привести до єдиного стандарту правові положення в галузі планування сім'ї у різних країнах ЄС і сприяє тому, щоб всі визнані методи контрацепції були доступніші для населення. Товариство взаємодіє у всьому світі з відповідними організаціями і установами, що розділяють його мету  розповсюджувати знання і досвід контрацепції. Офіційний сайт Європейського Товариства з Контрацепції та Репродуктології: www.contraception-esc.com Про Proxima Research Компанія Proxima Research заснована компаніями МОРІОН і Medical Data Management Ukraine (MDM). MDM – найбільший провайдер рішень з підтримки маркетингу і продажів на українському фармацевтичному ринку. Компанія має десятирічний досвід роботи, що дозволяє пропонувати найкращі рішення в класі технологічних рішень, маркетингових досліджень і послуг просування. МОРІОН – провідна українська компанія, що спеціалізується в галузі систематизації інформації, яка стосується лікарських засобів. Основні напрями діяльності компанії МОРІОН – розвиток і впровадження комп'ютерних технологій в медицині і фармації, дослідження і аналіз фармацевтичного ринку України, видавничий бізнес. На ринку – з 1995 року. На сьогодні Proxima Research  це єдина в Україні маркетингова Агенція, що спеціалізується в галузі медицини і фармації. Компанія має десятирічний досвід роботи на українському ринку. В Агенції працює понад 200 осіб.
Реклама: