Коригування методології обліку абонентів «Київстар»

Середа, 22 липня 2009 —
З другого півріччя 2009 року «Київстар», за рішенням Правління компанії, коригує методологію обліку своєї абонентської бази. У зв’язку з цим кількість абонентів мережі рухомої (мобільного) зв’язку в звітності «Київстар» зменшується на 398 тисяч.
Серед українських операторів мобільного зв’язку існують різні методики підрахунку абонентських баз. При цьому «Київстар» використовує методологію, що дозволяє в звітності відображати кількість активних абонентів максимально точно. «Київстар» враховує активних абонентів лише за результатами їх 3-х місячної активності, у той час інші оператори, наприклад, роблять це за 6-ти й навіть 12-ю місячною активністю. При цьому, дана методологія, яку «Київстар» використовує, починаючи з 1999 року, не передбачала наявності однієї з категорій абонентів, що виникла лише у 2007 році, після введення практики інформаційних SMS-розсилок абонентам від оператора. Тому, для ще більш реалістичної картини обліку кількості активних абонентів, з другого півріччя 2009 року «Київстар», за рішенням Правління, вносить коригування до методології обліку своєї абонентської бази. Відтепер ті абоненти передплаченого зв’язку, активність SIM-карт яких упродовж останніх 3-х місяців обмежувалася лише прийомом інформаційних SMS-повідомлень від оператора, не будуть враховуватися як активні під час підрахунку абонентської бази. З огляду на це у звітності «Київстар» буде відображено зменшення кількості абонентів мережі рухомого (мобільного) зв’язку на 398 тисяч. Кількість абонентів буде відкоригована єдиноразово – січнем 2009 року. Отже, з урахуванням коригування методології підрахунку абонентської бази, за результатами 1-го півріччя 2009 року кількість абонентів мережі рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар» становить 22 млн. 224 тис. осіб. Методологія підрахунку абонентської бази «Київстар»: При підрахунках абонентської бази «Київстар» використовує методологію, прийняту у всіх компаніях міжнародної телекомунікаційної групи Telenor Group, що працюють у 14 країн світу. Відповідно до цієї методології, активними абонентами вважаються все контрактні абоненти, з якими укладено діючі договори, а також абоненти передплаченого зв’язку, якими упродовж останніх трьох місяців були використані послуги мережі «Київстар» (дзвінки, SMS, MMS, ін.) або здійснено поповнення рахунку. Якщо ж за SIM-картою абонента передплаченого зв’язку не було здійснено жодної з цих дій упродовж останніх трьох місяців, він не враховується при підрахунку кількості активних абонентів мережі «Київстар». Довідка про компанію «Київстар»: Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 22,224 млн. осіб (станом на 01.07.09). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
Реклама: