ВАТ «Луцьк Фудз» запровадило нову систему управління бізнес-процесами

Середа, 11 лютого 2009 —
Навіть в умовах світової кризи, правильне і якісне управління бізнесом дозволяє багатьом підвищувати дохід, зменшувати витрати на виробництво і забезпечувати ефективну діяльність.
12 лютого на ВАТ «Луцьк Фудз» стартував перший етап перевірки дотримання правил роботи з МАНХ – моделлю адміністративного ноу-хау. Дана технологія управління компанією дозволила ВАТ «Луцьк Фудз» охопити всю систему менеджменту, створити ефективну систему фінансового планування, визначити для кожного співробітника цінний кінцевий продукт, налагодити якісну модель комунікації між структурними підрозділами підприємства. «В ситуації світової кризи система управління МАНХ довела свою ефективність для нашої компанії, оскільки дозволила розподілити фінансові кошти, оптимізувати витрати, забезпечити безперебійну роботу компанії, збільшити долю ринку і прибуток. А управління на основі статистик дозволяє швидко реагувати на ситуацію, яка складається на підприємстві та усувати проблемні моменти для поліпшення роботи компанії», – відзначив голова правління ВАТ «Луцьк Фудз» Юрій Хорошевський. Результати роботи ВАТ «Луцьк Фудз» доводять вірність обраної системи управління бізнес-процесами в створенні ефективно працюючої компанії. ВАТ «Луцьк Фудз» – відомий український виробник бакалійної продукції, передове підприємство, що активно розвивається. Спеціалізується на виробництві високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, паст, аджики, гірчиці, кетчупу, майонезу, натуральних і столових оцтів і мінеральної води. Асортиментна лінійка продукції підприємства нараховує більше 40 видів. У арсеналі підприємства торгові марки: «Руна», «Рідний Край» і «Джерело здоров'я».
Реклама: