ВАТ «Луцьк Фудз» встановлює нові рекорди

Середа, 14 січня 2009 —
Компанія ВАТ «Луцьк Фудз», один із лідерів соусного ринку України, підвела підсумки своєї роботи протягом 2008 року. Проаналізувавши обсяги реалізованої продукції, аналітики підприємства зафіксували новий рекорд за всю історію компанії.
12 січня керівництво підприємства повідомило про нові досягнення ВАТ «Луцьк Фудз». За 2008 рік компанія реалізувала продукції у грошовому еквіваленті на 40% більше ніж у попередньому році, а у натуральному – на 10%. Це свідчить про значний ріст попиту на продукцію відомих українських торгових марок «Руна», «Рідний Край» і «Джерело здоров’я». Успіхи ВАТ «Луцьк Фудз» є закономірними, адже відповідні заходи щодо удосконалення контролю над якістю продукції, модернізація виробничих потужностей, реформування корпоративної мережі бізнес-процесів та випуск нових видів продукції, а саме соусів «Сацебелі», «Ткемалі», «Лечо», приправи «Аджика по-домашньому», майонезів «Лагідний», «Провансаль класичний», «Європейський преміум» та кетчупів «Лагідний», «Шашличний», «Гострий» дозволили компанії здобути прихильність і споживчий інтерес з боку споживачів України, – повідомила Галина Новосад, головний маркетолог ВАТ «Луцьк Фудз». Керівник департаменту маркетингових досліджень Маріна Кузьма прогнозує подальше зростання обсягів реалізації продукції підприємства: «Результати роботи ВАТ «Луцьк Фудз» доводять, що компанія рухається у правильному напрямку, а впровадження новітніх стандартів контролю за підбором сировини, якість продукції та вдало проведені маркетингові заходи дозволяють розраховувати на збільшення прибутків як підприємства, так і наших партнерів. Завдяки проведеним маркетинговим дослідженням вдалося вивчити смакові уподобання українського споживача і запропонувати йому нові оригінальні смаки». ВАТ «Луцьк Фудз» – відомий український виробник бакалійної продукції, передове підприємство, що активно розвивається. Спеціалізується на виробництві високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, паст, аджіки, гірчиці, кетчупу, майонезу, натуральних і столових оцтів та мінеральних вод. Асортиментна лінійка продукції підприємства налічує більш ніж 40 видів. У арсеналі підприємства такі торгові марки: «Руна», «Рідний Край» і «Джерело здоров'я».
Реклама: