НАДРА БАНК став переможцем міжнародного конкурсу EFFIE AWARDS UKRAINE 2008

П'ятниця, 5 грудня 2008 —
НАДРА БАНК став переможцем міжнародного конкурсу у сфері ефективних маркетингових комунікацій EFFIE AWARDS UKRAINE 2008, фінал якого відбувся 4 грудня поточного року. Срібними призерами престижного конкурсу у категорії «Фінансові послуги» стали такі продукти банку, як депозитна програма «Для моєї родини» та Персональний кредитний пакет. Іпотечна програма банку «Житлові рішення» була відзначена бронзою.
EFFIE AWARDS UKRAINE – це єдиний в Україні конкурс, який оцінює маркетингову та рекламну ефективність у реальному вимірі – за співвідношенням поставленої мети кампанії до отриманих результатів. Журі оцінювало не лише креативність рекламної кампанії, але й її головну складову – результативність: зростання обсягу продажу, збільшення частки ринку, пізнаваність торгової марки та підвищення вартості бренду. Анатолій Шеремета, директор Департаменту маркетингу НАДРА БАНКУ, зазначив: «Нам дуже приємно, що на такому престижному міжнародному конкурсі, як EFFIE AWARDS UKRAINE, продукти НАДРА БАНКУ отримали призові місця. Це свідчить про правильну продуктову політику банку, бо своїм клієнтам ми пропонуємо не просто продукти, а комплексні рішення фінансових потреб, що дозволяє ефективно управляти коштами. Наприклад, депозитна програма «Для моєї родини» враховує та максимально задовольняє потреби різних категорій клієнтів в цілому та кожного клієнта зокрема». Депозитна програма НАДРА БАНКУ «Для моєї родини» неодноразово визнавалася кращим продуктом на вітчизняному ринку у різноманітних рейтингах. Так, у червні цього року за вигідністю депозитних пропозицій НАДРА БАНК став лідером серед провідних українських банків. За результатами рейтингів, представлених компанією PRAVDA Research у перших 3-х кварталах поточного року, у розрізі вигідності умов депозиту цей продукт НАДРА БАНКУ – найкращий серед Топ-10 надійних банків.
Реклама: