«Київстар» дарує музику: мелодії «Ді-Джингл» та фул-треки на музпорталі DJUICE – безкоштовно!

П'ятниця, 21 листопада 2008 —
Упродовж двох місяців, до 15 січня 2009 р. включно, абоненти «Київстар» можуть замовляти мелодії «Ді-Джингл» і завантажувати хітові треки на музичному порталі DJUICE безкоштовно.
Відтепер усі абоненти передплаченого зв’язку «Київстар» та DJUICE можуть досхочу безкоштовно завантажувати на свої телефони популярні фул-треки українських та зарубіжних виконавців (Rasmus, Крихітка Цахес, Руслана, Таліта Кум, Контрабанда.com.ua, Звери, Сплин та багато інших) та насолоджуватися найкращою музикою! Для цього потрібно лише зайти до розділу «Безкоштовно» на WAP або WEB порталі music.djuice.com.uaта обрати музику на свій смак. Кількість завантажених користувачем акційних мелодій не обмежена. Розділ щотижня поповнюється новою музикою! Усі абоненти «Київстар», які хочуть відрізнятися яскравою мелодією замість звичайних гудків виклику, мають змогу замовити безкоштовні «Ді-джингли» і користуватися ними упродовж 62 днів. Акційні «Ді-джингли» можна замовити, зателефонувавши за номером послуги 465, та також через WAP або WEB інтерфейси послуги на сайті www.starport.com.ua. Щотижня колекція безкоштовних мелодій оновлюється! Лідер молодіжного сегменту компанії «Київстар» (DJUICE) Антоніна Армашула: «Новорічні свята ще не почалися, а DJUICE уже приготував своїм абонентам яскраві музичні подарунки. Для цієї акції ми обрали музику, яка враховує різнобічні смаки наших абонентів, аби кожен знайшов щось цікаве для себе». Довідка про бренд: DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений компанією «Telenor» (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, що забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,2 млн. осіб (станом на 01.11.2008).
Реклама: