Корпоративне видання НАДРА БАНКА - переможець національного конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України 2008»

Понеділок, 17 листопада 2008 —
Корпоративне видання НАДРА БАНКУ – журнал «Країна НАДРА» – визнане кращим у номінації «Корпоративний журнал для персоналу» в національному конкурсі «Краще Корпоративне Медіа України 2008». Засновник і організатор заходу – громадська організація «Асоціація Корпоративних Медіа».
Корпоративне видання НАДРА БАНКУ – журнал «Країна НАДРА» – визнане кращим у номінації «Корпоративний журнал для персоналу» в національному конкурсі «Краще Корпоративне Медіа України 2008». Засновник і організатор заходу – громадська організація «Асоціація Корпоративних Медіа». Підбиття підсумків конкурсу відбулося 7 листопада 2008 року в Києві. На розгляд журі, до складу якого увійшли провідні фахівці у сфері маркетингу, реклами, PR і управління персоналом, було представлено 90 робіт. Корпоративні медіа оцінювалися за спроможністю формування іміджу компанії, впливу на сприйняття цільовою аудиторією фірмового бренду. Журнал «Країна НАДРА» створений спеціально для співробітників банку. Він виходить 4 рази на рік накладом 10 000 примірників. Головна мета журналу – достовірне і повне інформування співробітників про стратегію банку, його цілі й досягнення, а також події в регіональних відділеннях.
Реклама: