КОМПАНІЯ «ОБОЛОНЬ» ПОПУЛЯРИЗУЄ ІСТОРИЧНІ ТА КУЛЬТУРНІ ПАМ’ЯТКИ УКРАЇНИ

П'ятниця, 31 жовтня 2008 —
З метою популяризації історичних пам'яток компанія «Оболонь» впроваджує унікальний культурологічний проект «Маловідома Україна» - путівник від компанії «Оболонь».
«Одним із напрямків соціальної відповідальності компанії «Оболонь» стало сприяння відродженню духовності та історико-культурної спадщини. Саме тому, об’єднавши зусилля, ми ініціювали цей проект», - відзначив Сергій Блощаневич, голова Ради акціонерів ЗАТ «Оболонь». Партнерами проекту виступили «Газета по-українськи» та телепрограма «Унікальна Україна». На шпальтах газети розміщуються матеріали про маловідомі історичні та культурні пам’ятки. До проекту може долучитись кожний, хто надішле розповідь про свою маловідому Україну. Телевізійна програма «Унікальна Україна» у своїй відеоподорожі привертає увагу глядачів до історико-культурних скарбів нашого краю. Співпраця з «Газетою по-українськи» та телепрограмою «Унікальна Україна» допомогла об’єднати досвід та зібрати надзвичайно багато текстових та фотоматеріалів. Після чого виникла ідея створення Інтернет-версії путівника, де кожен бажаючий може розповісти про свою маловідому Україну. З 22 жовтня за підтримки інформаційного агентства «ІнтерМедіа Консалтинг» з’явилася Інтернет-сторінка проекту «Маловідома Україна» - путівник від компанії «Оболонь» (http://www.mu.imk.com.ua). Найкращі історії про маловідомі місця увійдуть до друкованої версії путівника та будуть відзначені компанією "Оболонь". Винагородою для переможця стане подорож на двох мальовничими місцями України.
Реклама: