У січні 2011 року фахівці Контакт-центру СК «НАФТАГАЗСТРАХ» прийняли більше 900 дзвінків

Четвер, 17 лютого 2011 —
За перший місяць 2011 року фахівці Контакт-центру СК «Нафтагазстрах» отримали 945 дзвінків.
Найбільше дзвінків - 831 - надійшло від працівників медичних закладів з проханням підтвердити статус застрахованої особи (у разі відсутності при собі документів, які засвідчують участь у програмі добровільного медичного страхування СК «НАФТАГАЗСТРАХ»). 100 дзвінків прийнято від застрахованих осіб, які хотіли отримати консультацію про умови договору ДМС, 14 дзвінків стосувалися умов співпраці зі страховою компанією та надійшли від медичних закладів. «Оперативність надання консультацій чи то застрахованій особі, чи то працівнику медичної установи – головна місія нашого Контакт-центру. Окрім збільшення кількості телефонних ліній, ми також додатково забезпечили медичні заклади мобільними телефонами із щомісячним поповненням рахунку для оперативного з’єднання з Контакт-центром. Сьогодні вже 62 медичні заклади користуються даним зв’язком, і це значно прискорює процес надання медичної допомоги застрахованій особі», - прокоментував в.о. генерального директора СК «НАФТАГАЗСТРАХ» Анатолій Чубинський. Майже половина усіх прийнятих у січні дзвінків припала на мобільний зв’язок, 36% - на безкоштовну лінію і 16% - на міські лінії. Для довідки: Товариство з додатковою відповідальністю страхова компанія «Нафтагазстрах» - лідер на ринку добровільного медичного страхування. У компанії застраховано понад 210 тисяч осіб. Укладені договори на медичне обслуговування з 170 медичними закладами на всій території України. На страховому ринку «Нафтагазстрах» працює з 1995 року. Крім цього, компанія має ліцензії Держфінпослуг України на проведення 19 видів страхування. Представництва ТДВ СК “Нафтагазстрах” функціонують у 8 регіонах України: Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Львові, Одесі, Сумах, Ужгороді та Харкові.
Реклама: