Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу

П'ятниця, 24 вересня 2010 —
29 жовтня 2010 в в kmbs стартує модульна програма Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу - програма, метою якої є навчити, що повинні знати та вміти PR-менеджери і керівники для прийняття правильних рішень
29 жовтня 2010 в в kmbs стартує модульна програма Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу - програма, метою якої є надання учасникам знань та практичних навиків з планування, організації, впровадження та оцінювання дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти. Цільова аудиторія Фахівці у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній, а також управлінці, які бажають оволодіти навиками дієвих комунікацій. Завдання програми У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навички: ● Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги. ● Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями. ● Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії. ● Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі. ● Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі. Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs Програма навчання: Модуль 1. Управління репутацією компанії, керівництва, продукту [29-30 жовтня] Модуль 2. Комунікація зі ЗМІ: особливості, інструменти, помилки [19-20 листопада] Модуль 3. Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки [3-4 грудня] Модуль 4. Ефективні комунікації онлайн: ефективність, інструменти, підходи [28-29 січня] Модуль 5. Вимірювання ефективності корпоративних продуктових, фінансових та кризових комунікацій [18-19 лютого] Завдання програми У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навички: ● Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги. ● Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями. ● Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії. ● Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі. ● Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі. Формат навчання Програма складається з 5 модулів, що тривають два дні поспіль і відбуваються раз на місяць [у п’ятницю та суботу]. Автор програми: Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери. Україна» Старт програми: 29 жовтня Вартість: 20 000 грн [ПДВ враховано] Більше про програму Ви можете дізнатись тут Контактна інформація: інформацію можна отримати, звернувшись за тел.: [044] 490 6635 або за ел. адресою seminars@kmbs.com.ua
Реклама: