З любові до мистецтва

П'ятниця, 7 травня 2010 —
У той час коли для більшості українців сучасне мистецтво залишається далеким і незрозумілим, в Іспанії картини сучасних художників з успіхом використовують у масових маркетингових комунікаціях
Тієї осені у ЗМІ з’явились результати опитування провідних київських мистецтвознавців. Більше ніж половина опитаних були переконані в тому, що українські громадяни, найімовірніше, не зможуть назвати 5 імен сучасних українських художників, а також певні, що вітчизняний живопис є більш популярним за кордоном. Ситуація у вітчизняному арті навряд чи змінилася за півроку, тому, без жодних сумнівів, український бізнес, та й художників, має зацікавити іспанський досвід. Якщо роботи наших молодих і не надто сучасників можна зрідка побачити лише на столичних виставках і аукціонах, в Іспанії картини сучасних художників доступні кожному…відвідувачеві супермаркета. Не йдеться про виставки в магазинах. Роботи сучасників іспанці можуть щодня споглядати на етикетках будь-яких вин. Від дня свого заснування виноробня Енате (Vinedos y Crianzas Alto Aragon) використовує в дизайні етикеток репродукції сучасних іспанських художників: Antonio Saura, Antoni Tapies, Eduardo Chillida, Jose Beulas, Salvador Victoria, Pepe Cerda, Federic Amat, Vicente Badenes, Eduardo Arroyo, Jose Manuel Broto та багато інших. «Виноробство – це високе мистецтво, таке ж, як живопис чи музика. Наше вино – результат співтворчості природи, людей і високих технологій. Ми ставимося до вина, як до витвору мистецтва, а будь-який шедевр потребує гідного обрамлення, тому кожна наша пляшка - витвір мистецтва, як за формою, так і за змістом», - зазначив Ерік Паре – представник Енате (Enate). На запрошення виноторгової компанії Вітіс Груп пан Паре відвідав Україну в рамках програми винної дипломатії наприкінці квітня. Він також зауважив, що художня спадщина Enate зростає спільно з поповненням колекції картин уже відомих майстрів та молодих художників, які беруть участь у спеціальному конкурсі Enate Award. Щороку виноробня Enate виділяє гранти сучасним художникам і розміщує репродукції їх картин на етикетках своїх вин. На запитання про те, як добре споживач сприймає такі етикетки, пан Паре зазначив, що іспанці славляться своєю любов’ю до мистецтва, тож продажі тривають відмінно. Майже 30% продукції Enate з дивними етикетками експортується, передусім до Європи, Америки і країн Азії. Отже, компанія не лише продає своє вино, але й популяризує вітчизняних художників в усьому світі. Повний звіт про візит і фотокартки найближчим часом - на сайті www.vitis.com.ua Довідкова інформація: Виноторговельна компанія Вітіс Груп – з 2008 року компанія представляє на українському ринку понад 1500 найменувань вин й алкогольних напоїв від 120 закордонних виробників. Особлива риса компанії – гарантія якості в усьому: в продукції, в обслуговуванні, в комунікаціях. Мета компанії – посідати передові позиції на ринку України, вдаючись до ефективних сучасних методів розвитку бізнесу, при цьому зберігати традиції, філософію і дух представлених вин і алкогольних напоїв. Команда «Вітіс Груп» - це фахівці найвищого класу , що мають багатий досвід роботи в найбільших компаніях України і займаються дистрибуцією алкогольних напоїв. Офіційний сайт компанії: www.vitis.com.ua Enate (Vinedos y Crianzas Alto Aragon) – вражаюча виноробна майстерня, розташована у підгір’ях Піренеїв, незважаючи на свої велетенські розміри (400га займають виноградники і 120000 ящиків виробляється щороку), прагне стати провідним виробником високоякісних вин у відродженому регіоні Соломонтано. Вважають, що саме енолог Хесус Артахона, що прагнув слави ще під час роботи на Торрес, багато в чому забезпечив динамічний розвиток компанії після першого врожаю 1992 р. Виробничі потужності розраховано на 4 млн. пляшок на рік. У 2004 р. компанія здолала цю межу , адже випустила 4,1 млн. пляшок, але в останні 4 роки показники коливались поміж 2,6 і 3,4 млн. Enate культивує майже половину з 13 офіційно дозволених сортів в Сомонтано — Шардоне, Гевюрцтраминер, Темпранильо, Каберне Совіньон, Мерло і Сира. Наголос робиться на виробництві червоних вин (80%), менша частина припадає на білі (15%) і рожеві (5%). Компанія відправляє на експорт 30% від загального об’єму, що відповідає середнім експортним показникам для Сомонтано.
Реклама: