Бажання заощаджувати збільшилося в 4 рази за півроку

Вівторок, 24 лютого 2009 —
HomeMoney.com.ua оприлюднив матеріали звіту щодо ситуації на ринку онлайн сервісів обліку персональних фінансів країн СНД. Представлені у документі висновки базуються на аналізі статистичної інформації, а також внутрішніх показників активності користувачів системи.
HomeMoney.com.ua оприлюднив матеріали звіту щодо ситуації на ринку онлайн сервісів обліку персональних фінансів країн СНД. Представлені у документі висновки базуються на аналізі статистичної інформації, а також внутрішніх показників активності користувачів системи. Згідно даних дослідження Homemoney.com.ua, за минулі шість місяців кількість користувачів он-лайн сервісів обліку особистих фінансів зросла в чотири рази. «В основному, це люди, що задумалися про доцільність своїх витрат і бажають отримати зрозумілу картину свого фінансового стану. Різке збільшення зацікавленості в подібних ресурсах я пов'язую з нестабільністю ситуації на фінансових ринках і зростанням ризиків, у тому числі грошових. Адже, привчати себе до фінансової дисципліни більшість людей починають лише тоді, коли це стає емоційним пріоритетом. В той же час, психологи свідчать, що ведення бюджету часто дозволяє скоротити витрати на 20%» - відзначив Ігор Андрейчин, засновник сервісу HomeMoney. У документі зазначається, що за останні шість місяців зростання кількості активних облікових записів сервісу Homemoney склало 396%, що відображає загальну динаміку ринку. Велика частина клієнтів системи – це жителі України і Росії. Причому, популярність сервісів в цих країнах зростає нерівномірно. «Наприклад, станом на 1 серпня 2008 року, у сервісу HomeМoney було 78% користувачів з України і 17% з Росії. До 1 лютого цього року ситуація кардинально змінилася: доля російських користувачів склала близько 40%. Можливо, це пояснюється тим, що жителі Російської Федерації раніше за українців відчули на собі вплив світової фінансової кризи» - пояснив Ігор Андрейчин. З початку осені 2008 років ринок сервісів обліку персональних фінансів переживає бурхливе зростання. Це пояснюється тим, що в період кризи найбільш перспективними для інвестицій вважаються проекти, покликані оптимізувати витрати і підвищувати ефективність. Щомісячно заявляється про запуск нового продукту в цій сфері. Але лише менше половини з них виявляється дієздатними і знаходять підтримку користувачів. «В той же час, виділяється група сильних, динамічних онлайн сервісів. Саме ці гравці обслуговують велику частину користувачів на території країн СНД, постійно розвивають і удосконалюють платформи. Ми сподіваємося, що в недалекому майбутньому у нас, як і в інших подібних проектів з'явиться можливість налагодити взаємодію з банками, що, безумовно, сприятливо позначиться на зручності використання сервісів і їх популярності. Загальними зусиллями ми сприяємо підвищенню рівня фінансової грамотності» - зауважив Ігор Андрейчин. Довідка. Сервіс HomeMoney – це онлайн сервіс , призначений для управління персональними фінансами, обліку і ведення домашньої бухгалтерії. Сервіс HomeМoney створений за допомогою сучасних Інтернет-технологій і новітніх розробок у сфері збереження цілісності і конфіденційності інформації користувачів, що підтверджується відповідними гарантіями.
Реклама: