«Київстар» пропонує своїм бізнес-абонентам нову послугу «Бізнес Ді-Джингл»

Понеділок, 2 лютого 2009 —
Компанія «Київстар» надає можливість своїм бізнес-абонентам замінити стандартні гудки, що лунають під час очікування з‘єднання, на обрану компанією-клієнтом корпоративну мелодію або корпоративне привітання.
Послуга «Бізнес Ді-Джингл» дозволяє бізнес-абонентам «Київстар» завантажити та встановити через систему «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua) свою власну мелодію замість гудків, наприклад корпоративний гімн компанії, або корпоративне привітання. Це сприятиме формуванню бізнес-іміджу компанії, дозволить виділити компанію та її працівників з-поміж усіх інших без витрат на спеціальне обладнання. За допомогою «Бізнес Ді-Джингл» можна просто та швидко встановити однакову мелодію обраним або всім працівникам компанії, а також встановити час та дні тижня, в які мелодія буде програватися. Також послуга унеможливлює самостійну зміну працівником мелодії на будь-яку іншу чи її відключення. Провідний ІТ-спеціаліст відділу продажів у Київського регіоні АТ «Оболонь» Ігор Тучков: «Наша компанія взяла участь у тестовій експлуатації послуги «Бізнес Ді-Джингл» від компанії «Київстар». Корпоративна іміджева мелодія була завантажена на мобільні телефони 500 співробітників і її упродовж місяця чули усі, хто їм телефонував. Таке нововведення сподобалося як самим робітникам нашої компанії, так і нашим клієнтам. Ми і надалі плануємо користуватися послугою «Бізнес Ді-Джингл», адже вона сприяє формуванню корпоративного духу та бізнес-іміджу нашої компанії». Керівник сегменту великих підприємств компанії «Київстар» Надія Васильєва: «Компанія «Київстар», телекомунікаційний партнер українського бізнесу, розпочинає програму розвитку мобільного маркетингу в Україні, і першим її кроком є послуга «Бізнес Ді-Джингл». У період економічної кризи відбувається скорочення бюджетів на рекламу, а утримання позицій на ринку для кожної компанії стає більш актуальним. «Київстар Бізнес» допомагає своїм абонентам бути ефективними у реалізації довгострокової стратегії співпраці зі своїми клієнтами. Послуга «Бізнес Ді-Джингл» дозволить підвищити лояльність клієнтів, співробітників та сформувати емоційний образ бренду». Для користування послугою «Бізнес Ді-Джингл» у працівників компанії-клієнта мають бути мобільні телефони з бізнес-підключенням до мережі «Київстар», що оформлене на підприємство, а у координатора компанії має біти підключення до системи «Мій Київстар» та комп’ютер, з’єднаний з мережею Інтернет. Координатор компанії у простій та зручній формі через WEB-інтерфейс системи «Мій Київстар» має змогу здійснити підключення до послуги та встановити параметри користування нею, а також надалі управляти послугою та вносити необхідні зміни. Вартість підключення послуги «Бізнес Ді-Джингл» на одного співробітника становить 3 грн. на місяць. При підключенні більшої кількості співробітників діє гнучка система знижок. Детальнішу інформацію можна знайти за адресою www.kyivstar.ua Довідка про компанію «Київстар»: Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,3 млн. осіб (станом на 01.12.08). «Київстар Бізнес» – саббренд «Київстар», створений у 2007 році з метою виокремити спеціальні пропозиції для малого і середнього бізнесу, а також великих підприємств. «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 194 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
Реклама: