Ді-джингломанія: мільйони мелодій замість гудків

Четвер, 22 січня 2009 —
Абсолютний рекорд встановили абоненти DJUICE та «Київстар» по скачуванню мелодій для «Ді-Джингл»: за два місяці послугою скористалися понад 3 мільйони разів.
Акція з безкоштовного замовлення «Ді-Джингл» тривала з 18 листопада по 15 січня 2009 р. і мала безпрецедентний успіх серед абонентів. Факт ді-джингломанії підтверджують цифри: під час акції 1,2 млн. нових користувачів відкрили для себе послугу «Ді-Джингл». Щоденно до 77 тисяч абонентів встановлювали яскраві мелодії замість нудних гудків виклику, а найбільш популярні хіти закачувались понад 200 000 разів! Керівник департаменту послуг мультимедіа Сергій ЛЕЩЕНКО: «Пропонуючи акцію з безкоштовними ді-джинглами та музичними композиціями на Музпорталі DJUICE, ми мали на меті популяризувати користування додатковими послугами. Для розвитку напряму мультимедіа важливо, щоб якомога більше абонентів познайомилися з новими послугами та отримали позитивний споживацький досвід. Розповсюдження цифрової музики у вигляді різних послуг сприяє не тільки розвитку ринку мобільного контенту, а й усього музичного ринку України». На разі акція із завантаження безкоштовної музики на «Музпорталі» DJUICE триває. До 31 січня 2009 р. усі абоненти передплаченого зв’язку «Київстар» і DJUICE можуть безкоштовно закачати на свій мобільний популярні фул-треки українських і закордонних виконавців. Для цього потрібно зайти в розділ «Безкоштовно» на WAP чи WEB порталі http://music.djuice.com.ua і обрати музику до вподоби. Кількість завантажених користувачем акційних мелодій не обмежена. Довідка: «Ді-Джингл» – це мелодія чи жарт, які звучать замість гудків виклику, доки абонент чекає на з’єднання з іншим абонентом. DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений компанією «Telenor» (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, що забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,2 млн. осіб (станом на 01.12.2008).
Реклама: