Стало відомо, який сервіс побутової техніки найкращий

Стало відомо, який сервіс побутової техніки найкращий

Останнім часом покупці все частіше звертають увагу на фактор після продажного обслуговування, адже виробники в конкуретних перегонах пропонують дуже схожі між собою товарні позиції
Четвер, 29 грудня 2016, 12:00

Останнього місяця року у готелі Intercontinental відбулось нагородження переможців міжнародного конкурсу "Вибір року 2016". Серед інших був визначений і переможець у номінації "Сервіс побутової техніки року" - це компанія "Samsung Electronics Україна". Для компанії це вже п'ята поспіль перемога у даній номінаці.

Визначення переможця відбулось шляхом експертного опитування та опитування споживачів.

Сервіс побутової техніки стає невід’ємною частиною підтримки та турботи з боку виробника. Сьогодні для компанії Samsung сервіс вийшов далеко за типову процедуру виписування гарантійного талону. Починаючи з цього року власники смартфонів, планшетів та телефонів, а також різних wearable гаджетів можуть у разі необхідності скористатись послугою "Pick-Up Service".

Їм вже не потрібно шукати час та їхати у сервісний центр, достатньо зв’язатись з відділенням "Нова пошта" і здійснити доставку свого гаджету з відділення, або ж з дому чи офісу до сервісного центру Samsung абсолютно безкоштовно. На даний момент така послуга доступна лише мешканцям Києва та столичного регіону, Харківської, Полтавської, Львівської, Одеської та Сумської областей, проте дуже скоро ця перевага пошириться на власників техніки Samsung на всій території України.

Реклама:
 

Окрім того, Samsung пропонує у своїх брендових магазинах послугу "Smart Service". Відтепер не потрібно вивчати мануали, тероризувати родичів та читати безкінечні форуми, щоб розібратись у новому гаджеті.

Сервісні консультанти Samsung радо допоможуть розібратись в технічній обновці, допоможуть перенести дані зі старого телефону та оновлять програмне забезпечення у вашій присутності. І хоча цей сервіс доступний лише у брендових магазинах, це не означає що він поширюється виключно на придбану там техніку – послуга безкоштовна абсолютно для всіх покупців техніки Samsung.

Погодьтесь, далеко не кожен виробник може похвалитись таким рівнем турботи про споживача, тому й не дивно що Samsung вже вп’яте отримує цю перемогу.

На сьогодні у Samsung мережа з 115 авторизованих сервісних центрів. Зв’язатись з консультантами по сервісному обслуговуванню можна також:

  • За допомогою чату http://livechat.support.samsung.com/CUSTOMER/UA
  • Зателефонувавши на номер 0 800 502 000 – дзвінки безкоштовні як з мобільних, так і зі стаціонарних телефонів.
  • Через соціальні мережі
  • Для деяких типів продукції спеціалісти колл-центру Samsung можуть здійснити віддалене підключення до техніки з метою діагностики та вирішення проблем

"Перемога в конкурсі "Вибір року 2016" – це не просто запис у переліку досягнень компанії – відмічає Олексій Роман, директор сервісного департаменту "Samsung Electronics Україна". – Це результат величезної праці, зробленої виключно заради шановних користувачів продукції компанії.

 

Компанія вдячна українцям за визнання, і команда сервісного департаменту продовжить прикладати максимум зусиль, щоб здійснювати сервісне обслуговування ще краще та швидше!"

Останнім часом покупці все частіше звертають увагу на фактор після продажного обслуговування, адже виробники в конкуретних перегонах пропонують дуже схожі між собою товарні позиції. І саме сервіс та підтримка покупця техніки відіграє не останню роль саме у виборі виробника.

Навіть бездоганний з технічного боку пристрій потребує бережливого ставлення, планового огляду та вчасної заміни витратних матеріалів, що забезпечує його тривалу та надійну роботу. Тому наступного разу, купуючи новий пристрій, обов’язково  поцікавтесь, яке сервісне обслуговування та гарантійну допомогу надасть вам виробник.

Реклама: