"Економічна правда" та маркетингова агенція I-BTL провели альтернативний моніторинг інфляції

"Економічна правда" та маркетингова агенція I-BTL провели альтернативний моніторинг інфляції

Понеділок, 26 лютого 2007, 14:50 -
Маркетингова агенція I-BTL та аналітична група "Економічна Правда" спільно провели дослідження росту цін на найбільш популярні категорії продуктів повсякденного попиту. Метою дослідження було отримати незалежні дані щодо інфляційних тенденцій в країні. Р

Альтернативний моніторинг інфляції у 2006-2007 роках. Спільне дослідження маркетингової агенції I-BTL та аналітичної групи EPravda.com.ua.

23.02.2007

Маркетингова агенція I-BTL та аналітична група "Економічна Правда" спільно провели дослідження росту цін на найбільш популярні категорії продуктів повсякденного попиту.

Метою дослідження було отримати незалежні дані щодо інфляційних тенденцій в країні. Приводом для цього послугували сумніви, що висловлюються у суспільстві щодо адекватності даних держкомстату про рівень інфляції, а також надмірна політизація даного питання.

Результати дослідження показали, що ціни на товари продуктової групи зросли на 11,2%. (За методологією держкомстату харчові продукти виросли на 3,5%). Ціни на товари побутової хімії зросли на 18,3%, товари особистої гігієни та парфюмерії – на 3,6%. Нагадаємо, за даними держкомстату, ріс цін на непродуктові товари за 2006 рік склав 2,5%.

На думку авторів дослідження, його результати дають більш об'єктивну картину росту цін в країні, ніж дані державних інституцій. Організатори сподіваються, що їх дослідження буде використано при формуванні державної політики в галузі обліку цін на внутрішньому ринку, а також приватним сектором для бізнес-планування.

Дослідження охопило 12 міст України: Донецьк, Київ, Кривій Ріг, Дніпропетровськ, Луганськ, Харків, Вінницю, Сімферополь, Миколаїв, Запоріжжя, Одесу, Львів. В цих містах проживає близько чверті населення України. Міста було підібрано за величиною та географічною репрезентативністю. Моніторинг цін було проведено у другій декаді січня 2006-го та 2007-го відповідно.

Про авторів дослідження

Рекламне агентство I-BTL (www.i-btl.com.ua) існує як незалежна маркетингова агенція з грудня 2001 року. Працює переважно у Sales/BTL сегменті і спеціалізується на наданні BTL- та трейд-маркетингових послуг. Професіоналізм команди і вдало вибрана ніша зумовили успіх агентства і появу кола постійних клієнтів, серед яких – більше 30 провідних світових та українських компаній та торгових марок. I-BTL має своїх представників в усіх основних містах України.

"Економічна Правда" (www.EPravda.com.ua) – проект "Української Правди", присвячений бізнесу та економіці. Місія проекту – сприяти підвищенню прозорості влади, впровадженню принципів вільного ринку в Україні, мінімізації державного втручання. Проект передбачає проведення власних економічних та соціальних досліджень з метою впливу на громадську думку та рішення посадових осіб. Контактна особа - Ігор Луценко 8067-4676253

Презентацію дослідження наведено нижче.

Ще раз наголошуємо, що не варто прямо протиставляти дані дослідження "ЕП" та I-BTL з даними Держкомстату, оскільки методології принципово різні.


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!