Время середнячков

Время середнячков

Сформировался разрыв между огромными модными концернами, онлайн-ритейлерами известных марок и небольшими площадками для энтузиастов. Мы находимся на пороге появления брендов средней руки. То есть, это будут не супер-дорогие вещи, которые предлагают известные марки. И, конечно же, это не будет "блошиный рынок" в онлайне (укр.)
Пятница, 31 августа 2012, 13:54
Даниил Нестеров, специальный корреспондент ЭП

Мільйони людей спостерігають за ним, мріючи про речі, прикраси, взуття. Бризки шампанського, дорогі авто, вишукані сукні, шалений політ фантазії та дизайнерської винахідливості - і мільярди доларів.

Ринки предметів розкоші сконцентровані в руках кількох концернів. Вони поєднують в собі сотні торговельних марок та виробництв. Нині ця галузь на порозі нових перетворень. Вони стали можливими завдяки онлайн-торгівлі, яка спростила доступ до ринків збуту. Простіше кажучи до кінцевого споживача.

Звісно, мова не йде про те, що невеликий бізнес обійшов величезні концерни. Поза увагою виробників одягу чи предметів розкоші не залишилася жодна з технологій, яка варта інвестиції. Зростає попит на онлайн-відео? Ми готові. Споживач хоче 3D? Будь-ласка! Ви вже чули про додану реальність? Ми теж.

Тому з цієї точки зору виробники розкішних і надто дорогих товарів попереду, можливо, навіть цілої планети. Тому зміну переваг щодо роздрібних каналів гравці цього ринку зустріли з готовністю.

Реклама:
 

Йдеться про те, що кількість молодих дизайнерів, які пропонуватимуть свої речі, буде зростати. Експерти наполягають, що ми знаходимось на порозі появи брендів середньої руки. Тобто, це будуть не супер-дорогі речі, які пропонують відомі марки. І, звісно ж, це не буде "блошиний ринок" в онлайні.

Зараз сформувався  розрив між величезними модними концернами, онлайн-ритейлерами відомих марок і невеличкими майданчиками для ентузіастів, які продають власні вироби на сайтах на кшталт etsy.com. Нинішня ситуація є сприятливою для появи великої кількості дизайнерів одягу і інших речей, які можуть фокусуватися на певних нішах.

Сприяє творчості молодого покоління ще й тенденція до "втомленості" від глянцю. Частково в цим пояснюється зірковий час всіх блогерів. Люди втомилися дивитися на сукні та плаття за 10 тисяч доларів. Тому вони залюбки сприймають таланти невідомих їм людей комбінувати цілком доступні речі і створювати оригінальні "луки".

Наприклад, інтернет-магазин Nasty Gal, що вишукує речі у різних марок і навіть на тих самих "блошиних ринках". За рік продажі речей для зухвалих дівчат зросли вчетверо, а сам бізнес оцінюється в $240 млн. А цього тижня в ході вже другого залучення венчурного капіталу залучили $40 млн. І це не металокомбінат чи аграрна компанія на тисячі гектарів.

 

Нинішні історії успіху не пов’язані з суто елітарним сегментом. Нові капіталісти не розбризкують позолоту віниками і не загоряють у світлі фотоспалахів. Вони роблять успішний бізнес на доступних речах. Той самий Bonobos уславився тим, що продавав брюки дуже зручного крою для "білих комірців".

Змінилося і відношення до товару, який пропонують рітейлери. Тепер це більше не просто речі чи матеріальний товар. Сучасних виробники та продавці одягу вже давно не є просто виробниками в звичному розумінні. Вони є виробниками контенту, в який вкладаються продукти та ідеї. І як бачимо, багато хто готовий за це платити реальні гроші.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції «Економічної правди» та «Української правди» може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама: