У департаменті стратегічного маркетингу НАСК «Оранта» створено 2 управління

Четверг, 24 апреля 2008 —
У департаменті стратегічного маркетингу НАСК «Оранта», який очолює Георгій Майорів, створено 2 управління - управління бренд-менеджменту та управління методології і стандартів.
У департаменті стратегічного маркетингу НАСК «Оранта», який очолює Георгій Майорів, створено 2 управління - управління бренд-менеджменту та управління методології і стандартів. Серед завдань першого підрозділу - розробка короткострокових і довгострокових планів розвитку бренда, відповідальність за ключові показники розвитку бренда, бюджетування, позиціонування бренда, виділення від конкурентів, організація роботи із креативними агентствами, розробка програм комунікації зі споживачами, організація роботи з медіа, розробка рекламної продукції, виробництво реклами, організація роботи з підрядниками. Завданнями другого управління є створення системи опису маркетинг-процесів і стандартів, розробка документів. що визначають порядок дій у маркетинг-процесах, організація процесів доведення стандартів до підрозділів. Нагадаємо, що Георгій Майорів працює в НАСК «Оранта» із січня 2008 року. Трудову діяльність пан Майорів почав у компанії " Stimorol-Україна" менеджером із продажу й дистрибуції. З 1998 по 1999 рік він працював менеджером по розвитку компанії " Монсанто-Україна", з 1999 по 2004 рік - директором по маркетингу в компанії "Ввн-Україна". З 2004 року - приватний консультант по маркетингу.
Реклама: