Міністерство охорони здоров'я протягом двох років не може пояснити, чому помирають діти від вакцини, яку виробляють близькі до сина міністра структури, і хто за це відповість. Це заслуговує принаймні на відставку міністра.
27 серпня 2013, 12:00 — Гліб Канєвський, для ЕП
У Німеччині вже намагалися вводити плату за проїзд для легкових авто: 3,5 євро на день. Однак справи кепські. Німецький водій краще поїде в об'їзд, щоб уникнути несправедливих, на його думку, поборів. (Рос.)
26 серпня 2013, 10:55 — Дженіфер Фрачек, Олександр Варкентін, Deutsche Welle
"Пиво - це напій для дітей. Справжні чоловіки п'ють горілку", - сказав російський солдат у звільненні, сидячи вдень у московському барі за чаркою горілки. (Рос.)
25 серпня 2013, 10:23 — Лукас Алперт, The Wall Street Journal, США
Капітал, як вода, рухається так, щоб оминути податкову "греблю" усіма законними шляхами. Уникнути сплати акцизу учасники ринку намагаються через втечу від максимальної ставки оподаткування до 0,1% і навіть до нуля.
23 серпня 2013, 09:54 — Вікторія Бондарчук, для ЕП
Уряд і Нацбанк зможуть легко підтримати курс на рівні 7,95-8,05 грн за дол. Це повинно переконати ринок в твердості політики курсу реформ і фінансової стабільності. Суто економічних передумов для дестабілізації ситуації нема.
22 серпня 2013, 10:02 — Богдан Данилишин, для ЕП
Скориставшись концепцією "комплексної забудови", інвестор може отримати право на реалізацію будівельного проекту в умовах, коли права на земельні ділянки перебувають у третіх осіб. (Рос.)
21 серпня 2013, 18:05 — Наталія Доценко-Білоус, для ЕП
Можна лише уявити мітинги, які викличе перша відмова перевозити людей. У місцевої влади грошей нема і не буде. Коли чиновники звикнуть до прокльонів, більшість приміських маршрутів зникне.
21 серпня 2013, 14:03 — Іван Проскуров, для ЕП
Очевидно, в Кремлі дійшли висновку, що Україну пора тягнути в імперію силоміць. Мова вже не йде про окремі елементи великої гри, наприклад, про газову "трубу". Питання стало глобальнішим: слід зруйнувати українську економіку і поховати під її уламками режим "Сім'ї" Януковича. (Рос.)
20 серпня 2013, 15:11 — Сергій Щербина, Сергій Лямець, ЕП
Чи треба впадати у паніку? Мабуть, ні. Хоча б тому, що вже більше півроку діє "утилізаційний збір" на автомобілі російського виробництва. Урядова постанова чинна, але її ніхто не виконує. Так буде і цього разу.
20 серпня 2013, 08:31 — Олександр Черевко, для ЕП
Цікаво, що у Києві теж є аграрне господарство, яке отримує дотації з державного бюджету. Товариство "Стара ферма" зареєстроване у 2010 році на вулиці Горького, 72, у квартирі 117. У 2012 році уряд виділив йому більше 600 тис грн.
19 серпня 2013, 13:20 — Гліб Канєвський, для ЕП
"У світі розпродажі із знижкою 80% - звичайна річ. В Україні це рідкість, бо тут гроші в товар вкладає імпортер, а магазини лише беруть товар на реалізацію".
19 серпня 2013, 08:46 — Даниил Нестеров, ЭП
Ефект від уповільнення економіки Піднебесної буде нерівномірним. Чилі чекає шок, Росію - експортні ризики, Малайзія отримає подвійний удар, а Польща майже не постраждає. (Рос.)
17 серпня 2013, 11:15 — vestifinance.ru, Росія
Хороший чай має охайний зовнішній вигляд, у ньому мінімум гілок і пилу. При розтиранні між пальцями він не розсипається, а рівномірно ламається. (Рос.)
17 серпня 2013, 08:28 — ria.ru, Росія
Держава займає пасивну позицію, і після акціонування все залишається як є. Доти, доки яка-небудь вітчизняна олігархічна група не встановить над компанією контроль. Причому навряд чи це буде Ахметов. (Рос.)
16 серпня 2013, 09:15 — Олег Кильницький, для ЕП
Колапсу у зв'язку з браком вагонів не сталося тільки тому, що у вантажоперевезеннях весь 2012 рік була стагнація. Втрата вантажопотоку склала 2,5%, або близько 12 млн тонн. Причому більше 10 млн тонн з них - транзит. У 2013 році ситуація в економіці також поки грає на руку "Укрзалізниці", допомагаючи їй ще трохи почекати з колапсом. Темпи падіння обсягів вантажоперевезень за підсумками перше півріччя зросли до більш ніж 7%.
15 серпня 2013, 09:41 — Дмитро Дєнков, ЕП
Дізнайтеся, скільки всього перельотів було здійснено за 2002-2012 роки, і який із зазначених періодів став найбільш безпечним для авіапасажирів. (Рос.)
15 серпня 2013, 08:46 — ria.ru, Росія