Публікації

Хто відповість за скандальну вакцину. Частина друга
Міністерство охорони здоров'я протягом двох років не може пояснити, чому помирають діти від вакцини, яку виробляють близькі до сина міністра структури, і хто за це відповість. Це заслуговує принаймні на відставку міністра.
Платні автобани: за і проти
У Німеччині вже намагалися вводити плату за проїзд для легкових авто: 3,5 євро на день. Однак справи кепські. Німецький водій краще поїде в об'їзд, щоб уникнути несправедливих, на його думку, поборів. (Рос.)
Занепад російської пивної індустрії
"Пиво - це напій для дітей. Справжні чоловіки п'ють горілку", - сказав російський солдат у звільненні, сидячи вдень у московському барі за чаркою горілки. (Рос.)
Як уникнути сплати акцизу
Капітал, як вода, рухається так, щоб оминути податкову "греблю" усіма законними шляхами. Уникнути сплати акцизу учасники ринку намагаються через втечу від максимальної ставки оподаткування до 0,1% і навіть до нуля.
Економіка без сюрпризів
Уряд і Нацбанк зможуть легко підтримати курс на рівні 7,95-8,05 грн за дол. Це повинно переконати ринок в твердості політики курсу реформ і фінансової стабільності. Суто економічних передумов для дестабілізації ситуації нема.
Комплексна забудова: прихований потенціал
Скориставшись концепцією "комплексної забудови", інвестор може отримати право на реалізацію будівельного проекту в умовах, коли права на земельні ділянки перебувають у третіх осіб. (Рос.)
Для кого реформується "Укрзалізниця"
Можна лише уявити мітинги, які викличе перша відмова перевозити людей. У місцевої влади грошей нема і не буде. Коли чиновники звикнуть до прокльонів, більшість приміських маршрутів зникне.
Росія почала поглинати Україну
Очевидно, в Кремлі дійшли висновку, що Україну пора тягнути в імперію силоміць. Мова вже не йде про окремі елементи великої гри, наприклад, про газову "трубу". Питання стало глобальнішим: слід зруйнувати українську економіку і поховати під її уламками режим "Сім'ї" Януковича. (Рос.)
Утилізаційний збір. Гра в цифри
Чи треба впадати у паніку? Мабуть, ні. Хоча б тому, що вже більше півроку діє "утилізаційний збір" на автомобілі російського виробництва. Урядова постанова чинна, але її ніхто не виконує. Так буде і цього разу.
Яких фермерів дотує уряд
Цікаво, що у Києві теж є аграрне господарство, яке отримує дотації з державного бюджету. Товариство "Стара ферма" зареєстроване у 2010 році на вулиці Горького, 72, у квартирі 117. У 2012 році уряд виділив йому більше 600 тис грн.
За підгузками - в закордонний інтернет-магазин
"У світі розпродажі із знижкою 80% - звичайна річ. В Україні це рідкість, бо тут гроші в товар вкладає імпортер, а магазини лише беруть товар на реалізацію".
Хто постраждає від спаду в Китаї
Ефект від уповільнення економіки Піднебесної буде нерівномірним. Чилі чекає шок, Росію - експортні ризики, Малайзія отримає подвійний удар, а Польща майже не постраждає. (Рос.)
Як вибрати чай
Хороший чай має охайний зовнішній вигляд, у ньому мінімум гілок і пилу. При розтиранні між пальцями він не розсипається, а рівномірно ламається. (Рос.)
"Енергоатом": у пошуках майбутнього
Держава займає пасивну позицію, і після акціонування все залишається як є. Доти, доки яка-небудь вітчизняна олігархічна група не встановить над компанією контроль. Причому навряд чи це буде Ахметов. (Рос.)
"Укрзалізниця" в 2013: падіння перевезень та борговий зашморг (додані документи)
Колапсу у зв'язку з браком вагонів не сталося тільки тому, що у вантажоперевезеннях весь 2012 рік була стагнація. Втрата вантажопотоку склала 2,5%, або близько 12 млн тонн. Причому більше 10 млн тонн з них - транзит. У 2013 році ситуація в економіці також поки грає на руку "Укрзалізниці", допомагаючи їй ще трохи почекати з колапсом. Темпи падіння обсягів вантажоперевезень за підсумками перше півріччя зросли до більш ніж 7%.
Безпека авіаперевезень за десять літ
Дізнайтеся, скільки всього перельотів було здійснено за 2002-2012 роки, і який із зазначених періодів став найбільш безпечним для авіапасажирів. (Рос.)