"Інтер" оголосив "1+1" рекламну війну

П'ятниця, 7 вересня 2007, 12:48

Керівництво телеканалу "Студія 1+1" може звернутися в Антимонопольний комітет зі скаргою на дії компанії "Інтер-реклама", що входить в інформаційний холдинг "Інтер".

Про це повідомив в інтерв'ю газеті "Дело" співвласник "1+1" Борис Фуксман.

За його словами, "Інтер-реклама" пропонує пільгові умови розміщення за умови, що вони відмовляться від реклами на "1+1".

"Компанія "Інтер-реклама", що входить у холдинг "Інтер", сьогодні консолідує продажу більшості каналів України, включаючи і свої власні активи, і весь холдинг Віктора Пінчука, і низку інших каналів. Маючи такий величезний ресурс, вони намагаються надавати суперціни для рекламодавців. Але за умови, що в нас ці рекламодавці розміщуватися не будуть", - каже Фуксман.

Реклама:

За його словами, незважаючи на те, що наш канал є одним з провідних, низка рекламодавців пішли на це і всі 100% свого рекламного бюджету віддали їм ("Інтер-рекламі").

"Компанія "1+1" протягом 12 років вела прозору політику існування на медіаринку. Але цього року ми зіштовхнулися з дуже нечистоплотною політикою з боку холдингу "Інтер". Нам оголошена відкрита війна по всій лінії фронту, вона виявляється й у плані продажу реклами, і закупівлі контенту. У ті часи, коли хазяїном каналу був Ігор Плужников, він не дозволяв собі подібного роду дії і був дуже коректний", - відзначив Фуксман.

При цьому він не виключив звертання за захистом своїх прав в АМКУ й інші заходи.

"Не виключено, що якщо вони будуть як і раніше хуліганити на ринку, то ми будемо вирішувати питання в судовому порядку", - заявив Фуксман.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!