ОЛЕКСАНДР СЛОБОДЯН: «Національний виробник – це економічна безпека»
На шпальтах ділового тижневика «ІнвестГазета» президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян розкрив своє бачення проблем української економіки.
Принципи Зеленого офісу в компанії "Оболонь"
25 лютого 2009 року відбувся тренінг "Використання принципів Зеленого офісу в організації", що був ініційований Представництвом ООН в Україні. Учасниками даного заходу стали представники компаній-підписантів Глобального Договору ООН, в тому числі й "Оболоні".
ВІТАЛІЙ ТКАЧЕНКО: «НІМЕЦЬКА ЯКІСТЬ – УКРАЇНСЬКА ЦІНА» - ОСНОВНА ПЕРЕВАГА АНТИКРИЗОВОГО БРЕНДА «ZIBERT»
Сьогодні 95 % споживачів в Україні віддають перевагу саме світлим сортам пива
ПОТУЖНІСТЬ «ПИВОВАРНІ ЗІБЕРТА» ЗБІЛЬШЕНО У 12 РАЗІВ
Завдяки розширенню підприємства створено 160 нових робочих місць
Хто запускає нові бренди в умовах фінансової кризи?
За останні чотири роки ніхто з лідерів пивного ринку України, крім компанії «Оболонь», не запускав національних пивних брендів. На прикладі ТМ «Zibert» заступник директора з маркетингу та продажів ЗАТ «Оболонь» Віталій Ткаченко розповість про народження ідеї та історію створення нового пивного бренду.
Пиво «Zibert»: «Німецька якість – українська ціна»
На початку березня 2009 року українські споживачі зможуть посмакувати пивом «Zibert», яке вариться за класичними німецькими технологіями. ТМ «Zibert» - це нове пиво, яке у складних економічних умовах пропонує споживачам високий рівень якості за невисоку ціну. Пиво німецької якості буде доступним за ціною від 2,60 грн. за пляшку.
Пиво «Zibert»: «Німецька якість – українська ціна»
На початку березня 2009 року українські споживачі зможуть посмакувати пивом «Zibert», яке вариться за класичними німецькими технологіями. ТМ «Zibert» - це нове пиво, яке у складних економічних умовах пропонує споживачам високий рівень якості за невисоку ціну. Пиво німецької якості буде доступним за ціною від 2,60 грн. за пляшку.
В Чемеровецкую солодовню инвестировано 500 млн. грн.
«Оболонь» создала в Хмельницкой области около тысячи рабочих мест
У Чемеровецьку солодівню вклали 500 млн. грн. інвестицій
«Оболонь» створила у Хмельницькій області близько тисячі робочих місць
КОМПАНІЯ «ОБОЛОНЬ» ПІДВЕЛА ПІДСУМКИ 2008 РОКУ
Компанія «Оболонь» знову підтвердила своє лідерство на пивобезалкогольному ринку України.

Виробник пива №1 в Україні ЗАТ «Оболонь» у 2008 році випустило 113,3 млн. дал пива, а частка компанії у виробництві зросла до 35,4%. «Компанія постійно демонструє динаміку випередження, яка дозволяє нам зберігати позицію лідера. У 2008 році випуск пива в Україні виріс всього на 1,5%, тоді як ми збільшили виробництво на 3,9% порівняно з минулим роком. При цьому частка компанії на внутрішньому ринку зросла до 30,3%», - коментує директор з продажу та маркетингу ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук.
«Оболонь Світле» тепер у мультипаку
У січні 2009 року компанія «Оболонь» розпочала випуск пива в новій упаковці. Відтепер пиво «Оболонь Світле» можна купувати в мультипаках по 4 банки місткістю 0,5л.
Екологічна ініціатива «Оболоні» стала проривом 2008 року
Проаналізувавши події 2008 року, журнал «Комп&ньон» опублікував список прогресивних ідей, в яких закладені нові способи мислення та нестандартні підходи до ведення бізнесу. Однією з таких ідей визнано екологічну програму компанії «Оболонь», яка першою в Україні почала переробку відходів виробництва пива.
КМДА «ПРИВІТАЛА» НАЙБІЛЬШЕ ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦІ З НОВИМ РОКОМ
31 грудня 2008 року «Київводоканал», вимагаючи оплати послуг водовідведення за тарифами, які визнані незаконними, тимчасово заблокував роботу головного заводу ЗАТ «Оболонь». Незважаючи на відміну Президентом України розпорядження голови Київської міської державної адміністрації про підняття тарифів на водовідведення, комунальні служби міста вдалися до самоуправи і закидали мішками з піском каналізаційні стоки головного заводу ЗАТ «Оболонь».
«ОБОЛОНЬ» ПРИГОТОВИЛА 7 000 000 ПРАЗДНИЧНЫХ БУТЫЛОК ДЛЯ РОССИЙСКОГО РЫНКА
Специально для российских потребителей компания «Оболонь» выпустила пиво «Оболонь Светлое» в ПЭТ 1л и 2л с праздничной новогодней этикеткой. В рамках этой акции планируется экспортировать 7 000 000 праздничных бутылок.
КМДА ВІДЗНАЧИЛА КОМПАНІЮ «ОБОЛОНЬ» ЗА СПРИЯННЯ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ ІНВАЛІДІВ
У рамках святкування Міжнародного дня інвалідів відбулися урочисті заходи та нагородження окремих людей та організацій, які спрямовують значні зусилля на покращення життя інвалідів.