На шпальтах ділового тижневика «ІнвестГазета» президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян розкрив своє бачення проблем української економіки.
16 березня 2009
25 лютого 2009 року відбувся тренінг "Використання принципів Зеленого офісу в організації", що був ініційований Представництвом ООН в Україні. Учасниками даного заходу стали представники компаній-підписантів Глобального Договору ООН, в тому числі й "Оболоні".
12 березня 2009
Сьогодні 95 % споживачів в Україні віддають перевагу саме світлим сортам пива
2 березня 2009
Завдяки розширенню підприємства створено 160 нових робочих місць
2 березня 2009
За останні чотири роки ніхто з лідерів пивного ринку України, крім компанії «Оболонь», не запускав національних пивних брендів. На прикладі ТМ «Zibert» заступник директора з маркетингу та продажів ЗАТ «Оболонь» Віталій Ткаченко розповість про народження ідеї та історію створення нового пивного бренду.
25 лютого 2009
На початку березня 2009 року українські споживачі зможуть посмакувати пивом «Zibert», яке вариться за класичними німецькими технологіями. ТМ «Zibert» - це нове пиво, яке у складних економічних умовах пропонує споживачам високий рівень якості за невисоку ціну. Пиво німецької якості буде доступним за ціною від 2,60 грн. за пляшку.
23 лютого 2009
На початку березня 2009 року українські споживачі зможуть посмакувати пивом «Zibert», яке вариться за класичними німецькими технологіями. ТМ «Zibert» - це нове пиво, яке у складних економічних умовах пропонує споживачам високий рівень якості за невисоку ціну. Пиво німецької якості буде доступним за ціною від 2,60 грн. за пляшку.
23 лютого 2009
«Оболонь» создала в Хмельницкой области около тысячи рабочих мест
18 лютого 2009
«Оболонь» створила у Хмельницькій області близько тисячі робочих місць
18 лютого 2009
Компанія «Оболонь» знову підтвердила своє лідерство на пивобезалкогольному ринку України.
Виробник пива №1 в Україні ЗАТ «Оболонь» у 2008 році випустило 113,3 млн. дал пива, а частка компанії у виробництві зросла до 35,4%. «Компанія постійно демонструє динаміку випередження, яка дозволяє нам зберігати позицію лідера. У 2008 році випуск пива в Україні виріс всього на 1,5%, тоді як ми збільшили виробництво на 3,9% порівняно з минулим роком. При цьому частка компанії на внутрішньому ринку зросла до 30,3%», - коментує директор з продажу та маркетингу ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук.
9 лютого 2009
У січні 2009 року компанія «Оболонь» розпочала випуск пива в новій упаковці. Відтепер пиво «Оболонь Світле» можна купувати в мультипаках по 4 банки місткістю 0,5л.
27 січня 2009
Проаналізувавши події 2008 року, журнал «Комп&ньон» опублікував список прогресивних ідей, в яких закладені нові способи мислення та нестандартні підходи до ведення бізнесу. Однією з таких ідей визнано екологічну програму компанії «Оболонь», яка першою в Україні почала переробку відходів виробництва пива.
23 січня 2009
31 грудня 2008 року «Київводоканал», вимагаючи оплати послуг водовідведення за тарифами, які визнані незаконними, тимчасово заблокував роботу головного заводу ЗАТ «Оболонь». Незважаючи на відміну Президентом України розпорядження голови Київської міської державної адміністрації про підняття тарифів на водовідведення, комунальні служби міста вдалися до самоуправи і закидали мішками з піском каналізаційні стоки головного заводу ЗАТ «Оболонь».
6 січня 2009
Специально для российских потребителей компания «Оболонь» выпустила пиво «Оболонь Светлое» в ПЭТ 1л и 2л с праздничной новогодней этикеткой. В рамках этой акции планируется экспортировать 7 000 000 праздничных бутылок.
15 грудня 2008
У рамках святкування Міжнародного дня інвалідів відбулися урочисті заходи та нагородження окремих людей та організацій, які спрямовують значні зусилля на покращення життя інвалідів.
10 грудня 2008