«ОБОЛОНЬ» ЗАКЛИКАЄ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОГО СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ
Компанія «Оболонь» розпочала спец проект направлений на розвиток культури споживання пива в Україні спільно з журналом «Контракти за місяць».
«Оболонь» вивела на ринок нові слабоалкогольні напої преміум-класу серії «Icelife»
У травні 2009 року компанія «Оболонь» вивела на ринок нову серію преміальних слабоалкогольних напоїв «Icelife».
“HIKE ENERGY” ПРОТЕСТУВАЛИ ЖУРНАЛІСТИ АВТОМОБІЛЬНИХ ВИДАНЬ
23 травня відбулася дегустація безалкогольного пива серед журналістів автомобільних та ділових видань України.
Олександр Слободян: «Для вирішення проблеми утилізації ПЕТ пляшки потрібно впроваджувати дієві ініціативи»
Президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян прокоментував ініціативу Уряду щодо впровадження збору за виробництво продукції в пластиковій упаковці.
«ОБОЛОНЬ» ПЕРЕРОБЛЯТИМЕ ПЛАСТМАСУ НА ПАЛИВО
Компанія «Оболонь», один із найбільших національних виробників пива і безалкогольних напоїв, має намір найближчим часом почати переробку пластмаси на паливо.
Олександр Слободян: «Пиво може подорожчати на 20-25 копійок»
Пиво може подорожчати на 0,2-0,25 грн. у разі підвищення акцизу на нього до 0,54 грн.
Відкриття солодового заводу ЗАТ «Оболонь»
18 травня компанія "Оболонь" офіційно відкрила на Хмельниччині найсучасніший у Європі завод із виробництва солоду
«Оболонь» почала експорт солоду та пивної дробини
Найбільший український виробник пива та напоїв компанія «Оболонь» почала експорт сировини власного виробництва – ячмінного солоду та пивної дробини.
Новий ролик ТМ "Оболонь" - "Таємниця народження"
27 квітня на екрани вийшов новий рекламний ролик ТМ "Оболонь", який продовжує розповідь про знамените українське пиво, відоме далеко за межами нашої країни.
ЧИ Є ЖИТТЯ ПІСЛЯ КРИЗИ? ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕМІУМ СЕГМЕНТА ПИВА В УКРАЇНІ
Коментуючи перспективи розвитку преміального пива в Україні журналу «Пивное дело», бренд-менеджер компанії «Оболонь» Роман Степановський відзначив, що останніми роками обсяги продажу преміального пива зростали разом із підвищенням рівня добробуту населення. Кризова ситуація дещо змінила тенденцію – зростання преміума припинилося, а саме преміальне пиво дещо втратило завойовані позиції на користь більш дешевих пропозицій.
Але, незважаючи на таку динаміку, преміальний сегмент, як і раніше, є одним із найбільш перспективних і цікавих для виробників пива. Якщо порівнювати з уже сталими ринками країн Західної Європи, де преміальне пиво займає близько 30%, в Україні воно тільки сягнуло 10-11% ринку. До того ж, на думку Романа Степановського, не дивлячись на те, що в період кризи преміальний сегмент втратив свої позиції, з початком стабілізації економіки, імовірно, він відновить своє зростання.
КОМПАНІЯ «ОБОЛОНЬ» РОЗВИВАЄ ПІДПРИЄМСТВА В РЕГІОНАХ
В рамках робочої поїздки до м. Олександрія (Кіровоградська обл.) президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян відвідав підприємства корпорації з випуску безалкогольних, слабоалкогольних напоїв та переробки ПЕТ пляшок.
Компанія «Оболонь» спільно з агентством УНІАН започаткували інформаційний проект «УНІАН - Споживчі новини»
В інформаційному просторі України з’явився новий продукт – «УНІАН - Споживчі новини», започаткований агенцією УНІАН спільно з провідним національним виробником пива та безалкогольних напоїв компанією «Оболонь».
HIKE ОЗНАЧАЄ ENERGY
Сенсація! Революція у пивоварінні! «hike premium non-alcoholic energy beer» – шалений мікс преміального пива та бадьорості! Вперше в одній банці поєднано смак безалкогольного пива з енергією кофеїну та вітамінів.
СЕРГІЙ БЛОЩАНЕВИЧ: КОМПАНІЯ «ОБОЛОНЬ» ПЕРЕРОБЛЯЄ ПОНАД 85% ВЛАСНИХ ВІДХОДІВ
«При збільшенні виробництва компанія «Оболонь» зменшує вплив на довкілля. Зокрема, протягом останніх років, зменшено викиди в атмосферу на 42% і утворення відходів на 48%. Одночасно, «Оболонь» переробляє і повторно використовує понад 85% відходів власного виробництва. Тим самим демонструючи відповідальне ставлення до проблем екології в Україні» – про це повідомив Голова ради ЗАТ «Оболонь» Сергій Блощаневич під час виступу на першому українському бізнес-саміті «Зміна клімату: ставлення та готовність до дій».
ЯКЕ ПИВО НАЙЧАСТІШЕ СМАКУЮТЬ ФУТБОЛЬНІ ВБОЛІВАЛЬНИКИ?
Згідно результатів дослідження, які проводила компанія ТNS Україна в 2008 році, 31,5% споживачів пива, які вважають себе футбольними вболівальниками, найчастіше п'ють «Оболонь». «Цей показник є найбільшим серед пивних марок в Україні, адже футбольна історія завжди була частиною життя TM «Оболонь», - коментує заступник директора з маркетингу ЗАТ «Оболонь» Віталій Ткаченко.