Компанія «Оболонь» розпочала спец проект направлений на розвиток культури споживання пива в Україні спільно з журналом «Контракти за місяць».
9 червня 2009
У травні 2009 року компанія «Оболонь» вивела на ринок нову серію преміальних слабоалкогольних напоїв «Icelife».
9 червня 2009
23 травня відбулася дегустація безалкогольного пива серед журналістів автомобільних та ділових видань України.
9 червня 2009
Президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян прокоментував ініціативу Уряду щодо впровадження збору за виробництво продукції в пластиковій упаковці.
27 травня 2009
Компанія «Оболонь», один із найбільших національних виробників пива і безалкогольних напоїв, має намір найближчим часом почати переробку пластмаси на паливо.
27 травня 2009
Пиво може подорожчати на 0,2-0,25 грн. у разі підвищення акцизу на нього до 0,54 грн.
27 травня 2009
18 травня компанія "Оболонь" офіційно відкрила на Хмельниччині найсучасніший у Європі завод із виробництва солоду
27 травня 2009
Найбільший український виробник пива та напоїв компанія «Оболонь» почала експорт сировини власного виробництва – ячмінного солоду та пивної дробини.
14 травня 2009
27 квітня на екрани вийшов новий рекламний ролик ТМ "Оболонь", який продовжує розповідь про знамените українське пиво, відоме далеко за межами нашої країни.
14 травня 2009
Коментуючи перспективи розвитку преміального пива в Україні журналу «Пивное дело», бренд-менеджер компанії «Оболонь» Роман Степановський відзначив, що останніми роками обсяги продажу преміального пива зростали разом із підвищенням рівня добробуту населення. Кризова ситуація дещо змінила тенденцію – зростання преміума припинилося, а саме преміальне пиво дещо втратило завойовані позиції на користь більш дешевих пропозицій.
Але, незважаючи на таку динаміку, преміальний сегмент, як і раніше, є одним із найбільш перспективних і цікавих для виробників пива. Якщо порівнювати з уже сталими ринками країн Західної Європи, де преміальне пиво займає близько 30%, в Україні воно тільки сягнуло 10-11% ринку. До того ж, на думку Романа Степановського, не дивлячись на те, що в період кризи преміальний сегмент втратив свої позиції, з початком стабілізації економіки, імовірно, він відновить своє зростання.
14 квітня 2009
В рамках робочої поїздки до м. Олександрія (Кіровоградська обл.) президент ЗАТ «Оболонь» Олександр Слободян відвідав підприємства корпорації з випуску безалкогольних, слабоалкогольних напоїв та переробки ПЕТ пляшок.
8 квітня 2009
В інформаційному просторі України з’явився новий продукт – «УНІАН - Споживчі новини», започаткований агенцією УНІАН спільно з провідним національним виробником пива та безалкогольних напоїв компанією «Оболонь».
7 квітня 2009
Сенсація! Революція у пивоварінні! «hike premium non-alcoholic energy beer» – шалений мікс преміального пива та бадьорості! Вперше в одній банці поєднано смак безалкогольного пива з енергією кофеїну та вітамінів.
31 березня 2009
«При збільшенні виробництва компанія «Оболонь» зменшує вплив на довкілля. Зокрема, протягом останніх років, зменшено викиди в атмосферу на 42% і утворення відходів на 48%. Одночасно, «Оболонь» переробляє і повторно використовує понад 85% відходів власного виробництва. Тим самим демонструючи відповідальне ставлення до проблем екології в Україні» – про це повідомив Голова ради ЗАТ «Оболонь» Сергій Блощаневич під час виступу на першому українському бізнес-саміті «Зміна клімату: ставлення та готовність до дій».
25 березня 2009
Згідно результатів дослідження, які проводила компанія ТNS Україна в 2008 році, 31,5% споживачів пива, які вважають себе футбольними вболівальниками, найчастіше п'ють «Оболонь». «Цей показник є найбільшим серед пивних марок в Україні, адже футбольна історія завжди була частиною життя TM «Оболонь», - коментує заступник директора з маркетингу ЗАТ «Оболонь» Віталій Ткаченко.
24 березня 2009