КОМПАНІЯ «ОБОЛОНЬ» ПІДВЕЛА ПІДСУМКИ 2008 РОКУ

Понеділок, 9 лютого 2009 —
Компанія «Оболонь» знову підтвердила своє лідерство на пивобезалкогольному ринку України.

Виробник пива №1 в Україні ЗАТ «Оболонь» у 2008 році випустило 113,3 млн. дал пива, а частка компанії у виробництві зросла до 35,4%. «Компанія постійно демонструє динаміку випередження, яка дозволяє нам зберігати позицію лідера. У 2008 році випуск пива в Україні виріс всього на 1,5%, тоді як ми збільшили виробництво на 3,9% порівняно з минулим роком. При цьому частка компанії на внутрішньому ринку зросла до 30,3%», - коментує директор з продажу та маркетингу ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук.
«Оболонь» зміцнила своє лідерство і в експорті пива. Частка компанії в структурі українського експорту збільшилась на 2,8 в.п. і склала 75,5%, при цьому зовнішні поставки пива збільшились на 11,4%. Розвиток експортної програми є одним із пріоритетних напрямків діяльності ЗАТ «Оболонь», адже він впливає не тільки на обсяги продажу, а й зміцнює імідж компанії як надійного та стабільного партнера. Підприємства компанії виробили також 21,7 млн. дал безалкогольних напоїв, що на 4,4% більше, ніж у 2007 році. Динаміка обсягів виробництва компанії свідчить про значне випередження ринку, який за підсумками 12 місяців 2008 року демонструє падіння на 9,5%. Попри досить складний сезон, «Оболонь» змогла наростити свою частку ринку на 1,7 в.п до 12,5%. Ринок Коментуючи ситуацію, директор з продажу та маркетингу ЗАТ «Оболонь» Олена Гарбарчук відзначила, що у 2008 році динаміка пивного сектора сповільнилася. На початку року ріст прогнозувався в межах 12-14%, а вже у першому півріччі плани були скориговані до 5-6%, але й вони не стали реальністю. Це пов’язано, перш за все, з кризою, яка, безумовно, зачепила пивну галузь. На зменшення обсягів виробництва вплинуло також збільшення комунальних тарифів (зокрема на водокористування та водовідведення у Києві), високі ціни на сировину та не дуже гарячий літній сезон. Незважаючи на сповільнення темпів розвитку ринку, суперпреміальний сегмент у 2008 році розвивався активними темпами. Оцінивши перспективи, компанія «Оболонь» презентувала перше українське преміальне пиво «Magnat». За словами Олени Гарбарчук, «Magnat» став новим еталоном якості та смаку, який відповідає міжнародним стандартам. Проте на цьому новинки не закінчилися. На початку грудня шанувальники ексклюзиву насолоджувались трендовим смаком пива «hike fusion», яке стало новим словом в українському пивоварінні. Поєднання яблука та кориці з преміальним світлим пивом було втілене у лімітованій серії та запам’яталося свіжим зимовим настроєм. Насамкінець компанія «Оболонь» приготувала пивоманам справжній сюрприз – акцію «Оболонь рулить!». Прихильники «Пива твоєї Батьківщини» отримали можливість «в’їхати» у Новий рік на 12 новеньких позашляховиках "Subaru Forester", а також виграти інші цінні подарунки. На ринку напоїв компанія «Оболонь» зуміла збільшити свою частку завдяки широкому асортименту продукції та вдало обраній стратегії просування. Основний безалкогольний бренд «Живчик», який займає у портфелі компанії близько 65%, запропонував своїм прихильникам вже традиційну літню акцію – «Живчикоманія-2008». Споживачам сімейного напою акція запам’яталася, перш за все, простими правилами, доступною механікою та великою кількістю подарунків. На початку літнього сезону «Оболонь» вивела на ринок новинку - активований напій «Frest». Активні природні компоненти у складі напою вивільняють енергію організму, дарують відчуття свіжості та бадьорості. За словами директора з продажу та маркетингу Олени Гарбарчук, «Оболонь» - сучасна інноваційна компанія, і «Frest» яскраво демонструє наш стиль роботи – активний, енергійний, сповнений нових ідей і задумів». Незважаючи на від’ємну динаміку безалкогольного ринку, компанія «Оболонь» продовжує рухатися вперед і завойовувати лідерство. «У 2009 році ми плануємо відвоювати втрачені позиції на ринках слабоалкогольних напоїв та мінеральної води, а також зміцнити лідерство компанії на безалкогольному ринку», - зазначила Олена Гарбарчук. Розвиток На думку директора з економіки ЗАТ «Оболонь» Тетяни Корж, минулий рік для компанії став дуже продуктивним. «Ми реалізували усе заплановані на 2008 рік інвестиційні проекти: ввели в експлуатацію другу чергу солодового заводу в Чемерівцях, провели масштабну модернізацію «Пивоварні Зіберта» (м. Фастів). На головному заводі запущено дві нові лінії розливу пива у банки та склопляшки, розширено кегову лінію, втричі збільшено потужності установки з виробництва безалкогольного пива». Також реалізовано кілька екологічних проектів: ми вдосконалили лінію з переробки ПЕТ-пляшки та започаткували переробку пивної дробини, яка здійснюється без шкідливого впливу на довкілля». Експерти переконані, що раціональне використання відходів виробництва є позитивним та важливим рішенням для економіки країни в цілому та ефективності компанії зокрема. Це також важливий крок корпоративної соціальної відповідальності бізнесу. Соціальна відповідальність В рамках програми соціальної відповідальності компанія «Оболонь» підвела підсумки конкурсу соціальних проектів «Підвищуймо якість українського життя разом!». Переможцями стали Донецький міський благодійний фонд «Доброта» та «Станиця Київ Пласту – Національної скаутської організації України». Цим громадським об’єднанням надані кошти у сумі близько 150 тис. грн. для реалізації соціальних ініціатив. Зокрема, Донецький фонд «Доброта» на частину цих коштів заснував першу в регіоні лекотеку «Сонце в долоньках» - центр інтелектуального, емоційного та фізичного розвитку дітей з вадами зору. 2008 року започатковано програму підтримки вітчизняного кіно. Першою ластівкою став український фільм «Богдан-Зиновій Хмельницький», для презентації та реклами якого «Оболонь» надала 250 тис. грн. Впроваджено програму популяризації історичних та культурних місць «Маловідома Україна» – путівник від компанії «Оболонь». Активно розвивалася програма підтримки українського книговидання. За останні 13 років компанія «Оболонь» сприяла виходу близько двох сотень книжок. Особливий акцент робиться на підтримку книг, які сприяють вихованню національної свідомості, українських підручників, історичної літератури. Минулого року видано 16 книжок різної тематики. «Оболонь» продовжує підтримувати розвиток дитячого футболу в СДЮШОР «Зміна», де виховуються діти з 7 до 18 років. Також компанія стала спонсором спортивних змагань, зокрема Міжнародного дитячо-юнацького турніру з футболу, який проводиться уже 14 років.
Реклама: